خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ صریح پزشکیان به دانشجوی متقاضی اعدام برای محصوران!

نایب رییس مجلس در پاسخ به دانشجویی که بر اعدام محصوران تاکید داشت، گفت: چه کسی می‌گوید که حق با شماست، من هم می‌گویم حق با من است. چون زور دارید حق باشماست؟! چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال تلگرامی دکتر مسعود پزشکیان، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در نشست روز دانشجو خطاب به او گفت: «کسی که آرامش کشور را به‌هم بزند، هرکسی که باشد باید اعدام شود نه اینکه برود حصر!؛ حالا مقام معظم رهبری صلاح دیده‌اند که برود حصر؛ اینها ضدولایت‌اند، ضد مردم‌اند که از آنها دفاع شود».

پزشکیان پاسخ داد:

«این چه ادبیاتی است هرکس در این مملکت اخلال می‌کند، باید کُشت؟! مگر شما قاضی هستید که حکم صادر می‌کنید؟! اخلال گر شما هستید که این حرف را می زنید.

کسی که از اول حکم داده است حق ندارد قضاوت کند. قاضی باید بی‌طرف باشد.

چه کسی می‌گوید که حق با شماست، من هم می‌گویم حق با من است. چون زور دارید حق باشماست؟! چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!»

به گزارش انصاف نیوز، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن ماه سال 89 در حصر خانگی به سر می برند و زمان پایان آن نیز مشخص نیست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای دکتر پزشکیان شاید به خاطر مال ومنال و پست ومقامی که دارید خسرالدنیا نباشید اما قطعا” خسرالاخره خواهید بود بدا به حال شما که به خاطر دنیای دیگران آخرت خودتان را تباه می کنید .

  2. درود بر تو ای مرد شجاع و فهیم جناب پزشکیان عزیز ،

    یکی حکم اعدام میدهد ، دیگری خواستار توبه و معذرت خواهی ست و این هم ” فتوای ” امروز رییس جدید بسیج ::::
    رییس جدید بسیج: موضعم درباره فتنه تغییری نکرده/ سران فتنه نجس سیاسی هستند که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند……

    این میان فقط تقاضای این عزیزان در حصر قانونی ست ، محاکمه علنی .
    بیش از ۶ سال این تقاضای قانونی را دارند ، چرا…………!!! ؟؟؟

  3. به ایشون بگین از قضاوت چیزی سرت نمیشه خواهشا سکوت کنی آدم سنگینتری به نظری میای
    موسوی و کروبی کمترین حکمی که براشون میشه برید محارب فی الارض هست و حکمش هم معلومه

  4. « كسيكه از اول حكم داده است حق ندارد قضاوت كند »
    احسنت و مرحبا بر شما جناب پزشكيان ! اجمالاً بر اين نكته واقف بودم كه از فضائل زيادى برخورداريد اما نميدانستم و توقع هم نداشتم كه بر قواعد حقوقى و مقررات آمره آئين دادرسى مدنى هم مسلط باشيد ؛ مهمتر از آن استناد و استدلال صحيح به اين قاعده – ردّ دادرس – است . وقتى چشمم به فرمايش شما افتاد و وجه استدلال را متوجه شدم ناگهان دچار دو احساس متضاد شدم، از يك سو سرشار از شور و شعف كه بارالها ! چه ميبينم ، يك جراح متخصص قلب را چه نسبتى است با قواعد و ظرائف قضائى ؟! و از سوى ديگر خشمگين و متاثر از اينكه چگونه عده اى پر ادعا و بى تقوا بعد از استماع سخن متين شما مبنى براينكه « من متخصص امور بانكى نيستم » به شعبده پرداخته و رقم مغلطه بر دفتر دانش كشيدند ! چه نيكو گفته اند بزرگان ما كه : شرفُ المكانِ بالمكين ؛ انصافاً جنابعالى و جناب مطهرى زينت بخش مجلس دهم هستيد، خوشا بحال جناب لاريجانى كه در آنِ واحد از دو نائب رئيس دانشمند، شجاع و آزاده بهره مند است ، گوئى لسان الغيب در وصف شما سروده است : تركان پارسى گوى بخشندگان عمرند / ساقى بده بشارت پيران پارسا را !

  5. آقاي پزشكيان، حرف هاي شما باعث تعجب و تأسف است، شما و هر كس ديگر از همفكران شما، براي يك بار، فقط براي يك بار هم شده از مير حسين موسوي و زهرا رهنورد و كروبي سؤال كرديد كه بر اساس چه دليل و مدركي همچنان پا فشاري مي كنيد و مي گوييد حق با ما است ؟

    1. سلمنا جناب محمود ملك محمدي، چون اتفاقا” حرف ما هم همين است، اجازه بدهند محصورين بگويند چه مدرک و دليلي دارند و ارائه بدهند، اگر محکمه پسند بود و غيرقابل خدشه، رسيدگي و پيگيري شود و اگر مخدوش بود و غيرقابل استناد، پدرشان را در بياورند، خودم طناب را دور گردنشان خواهم انداخت!!

  6. شستشوي مغزي يعني اين! تو، الف بچه که هنوز دست راست و چپ خودت رو نميشناسي، مدعي آرامش و امنيت کشور هستي!؟ اصلا” کاش جناب پزشکيان از اون دانشجونما ميخواستند که ولايت را تعريف و معني آن را براي جمع توضيح دهد! البته اين بيچاره هم تقصير ندارد، مقصر اونهائي هستند که پشت پرده عروسک گرداني ميکنند، اينها هستند که با انتشار افکار تندروي با پوشش دين و مذهب، تيشه به ريشه دين و اخلاق و همين جوانان ميزنند و متاسفانه فعلا مانعي هم بر سر راهشان نيست.

  7. جناب آقاي پزشكيان ، درود خدا بر شما . بنده به انتخابم افتخار ميكنم . دست مريزاد

    1. بسیجی جان به عنوان یک ایرانی مقیم خارج ازین ویدیویی که در استادیوم ازادی از طرف علاقمندان ترکتور دیدم ولله پشتم لرزید قلبم درد گرفت…یعنی این حقیقت داره که ترکای ما برای احقاق حق خودشون باید مجیز عرب و اجنبی بکشند؟
      به امثال پزشکیان اکبر اعلمی و دوستان ترکزبان خودم در این جا (امریکا ) خیلی ارادت دارم…ولی دلم میخاد از زبون و دل شما ها که اصالت ترک اذری دارید نطرتون رو بشنوم … قربان مرام ابالفضلی همه ترکهای ایران یاعلی

  8. نه حق با توست […] … 50 نفر کشته شدن و سوختن تو قطار… بعد تو […] داری از دولت روحانی و وزیرش دفاع میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا