خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور: مسئولان دستگاه‌ها طرح‌های رعایت حجاب در اماکنی مثل مترو را پیگیری کنند

سردار وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: عایت حجاب در ادارات و اماکن عمومی چون مترو ضروری است و مسئولان دستگاه ها مکلفند تدابیر لازم و طرح های در دست اقدام را برای رعایت حجاب در این اماکن پیگیری کنند.

به گزارش فارس، احمد وحیدی درمورد مجوز تذکر حجاب در برخی اماکن عمومی و اینکه متولی این اقدام چه نهادی است، اظهار کرد: طبق قوانین کشور رعایت حجاب الزامی است و عموم مردم نیز به این امر اهتمام دارند.

وی افزود: در قوانین ومقررات، وظایفی برای نهادها، دستگاه‌ها و عموم مردم برای بهبود وضعیت حجاب و نیز مواجهه با عدم رعایت پوشش قانونی مشخص شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: از این رو ضمن قدردانی و سپاسگزاری از دستگاه ها و آحاد کسانی که به وظایف خود در این خصوص عمل می کنند، یادآور می شوم که امر به معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه‌ای همگانی است و دارای مجوز عام و قانونی بوده و نیازی به مجوز خاص ندارد.

وحیدی گفت: وزارت کشور برابر قانون از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند.

وی افزود: همچنین از معدود کسانی که ممکن است بر اثر غفلت، حجاب قانونی را رعایت نکنند به جد می خواهیم که توجه کافی به این موضوع داشته باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: رعایت حجاب در ادارات و اماکن عمومی چون مترو ضروری است و مسئولان دستگاه ها مکلفند تدابیر لازم و طرح های در دست اقدام را برای رعایت حجاب در این اماکن پیگیری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وزیر کشور بایستی با رعایت احترام و حرمت سفارش کند چون در زمان پهلوی که شما قبولش ندارید و میگویید ضد ارزشهای اخلاقی بوده تاریخ گواه است که در یک صف نانوایی امنیت و حرمت بین زنان بی حجاب و با حجاب بیشتر از الان فعلی هست.. در زمان حال که چهل سال از انقلاب اسلامی ایران میگذرد بجای اینکه برای تعارف کلمه هلیکوپتر و چرخ بال بگردیم و هزینه کنیم کاش برای حرمت و احترام اقشار مختلف کار میشد که امروز بی حجابی نوعی خجالت شخصی و عمومی همراه داشته باشد نه اینکه دختر را بر ماشين منکرات سوار کنند و مادرش دنبالش بدود که کجا می بریدش؟ وای بر شما که اسلام را از راه خشونت و دین آزاری سرایت میدهید…وگرنه قبل از جمهوری اسلامی هم مردم از برهنگی و هرزگی بیزار بودند یکتاپرست بودند زشت و زیبا حرمت داشت و دین حرمت بیشتری نزد جوانان آنروز داشت. و در ایران جوان لائیک و بی دین نداشتیم.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدا کنه این طرح مبارزه با بی حجاب ها ادامه داشته باشه و حجاب بان ها در همه مکان های عمومی حضور دو چندان داشته باشند و نقش مهمی خواهند داشت در بر طرف کردن این معضلات اجتماعی یعنی چی عده ای سر لخت و با پوشش نامناسب در یک کشور اسلامی به طور گروهی و یا انفرادی تردد کنند آن هم پیاده و نمایش دهند و با این کارها دیگر دشمنان را شاد کنند و راه را هموار تر کنند برای آنان واقعا تاسف برانگیز هست و خدا لعنت کند باعث و بانی این همه آشفتگی رو که در مترو و پارک ها شاهد آن هستیم خدا شاهده با آن سر و وضع به هم ریخته و نا هماهنگ در نزدیکی زیارتگاه ها هم می آمدند خداوند به راه راست هدایتشان کند آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا