خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی پرسپولیس – النصر | لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 21:30 + ترکیب احتمالی و حواشی

پخش زنده بازی پرسپولیس – النصر را به صورت رایگان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب ساعت 21:30 اینجا ببینید:

https://www.aparatsport.com/m/eDod8fd153A2C53

گل‌محمدی این‌بار هم به دلیل بیماری یکی از بازیکنان اصلی خود را مقابل حریف آسیایی‌اش در اختیار نخواهد داشت.

آقای گل پرسپولیس بازی النصر را از دست داد

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در شرایطی امشب برابر النصر عربستان قرار خواهد گرفت که سعید صادقی به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار کادرفنی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد بود.

ویروس سرماخوردگی طی هفته‌های اخیر یکی از چالش‌های کادرفنی پرسپولیس برای در اختیار داشتن بازیکنانش شده است و این‌بار هم آن‌ها برای بازی مقابل النصر با این دردسر مواجه شده‌اند.

پرسپولیس با هفت امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد و امشب مقابل النصر صدرنشین قرار خواهند گرفت تا امیدهای صعود خود را دنبال کنند

سعید صادقی که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با ثبت دو گل برترین گلزن این تیم محسوب می‌شود، باید دید در جریان بازی در صورت صلاح‌دید کادرفنی قادر به همراهی این تیم خواهد بود یا خیر.

کاروان پرسپولیس در حالی مورد استقبال النصری ها قرار گرفتند که خبری از رئیس یا مدیران این باشگاه نبود بلکه یکی از کارمندان اجرایی و مسئول هماهنگی محل استقرار پرسپولیس همراه با سفیر ایران در عربستان در فرودگاه حاضر بودند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مورد استقبال سرد نماینده عربستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز وارد شهر ریاض عربستان شد تا آخرین تمرین خود قبل از دیدار با النصر عربستان را در ورزشگاه مرسول پارک برگزار کند.

آنها در حالی مورد استقبال النصری ها قرار گرفتند که خبری از رئیس یا مدیران این باشگاه نبود بلکه یکی از کارمندان اجرایی و مسئول هماهنگی محل استقرار پرسپولیس همراه با سفیر ایران در عربستان در فرودگاه حاضر بودند.

استقبال سرد عربستان از کاروان پرسپولیس! (+عکس)

استقبال سرد النصری ها با خودروهای سواری و اتوبوس کاملا معمولی بود که تعجب اعضای تیم پرسپولیس را به همراه داشت. آنها در گفت و گوهای خصوصی خود نوع استقبال رضا درویش از کاروان النصر و کریستیانو رونالدو را در دیدار رفت با نحوه برخورد النصری ها با خودشان را مقایسه می‌کردند.

درویش هنگام ورود کاروان النصر همراه با تنی چند از مدیران باشگاه و دخترش به فرودگاه امام خمینی رفت تا به نماینده عربستان خوشامدگویی کند. همچنین دو تخت فرش دستبافت به کریستیانو رونالدو و سادیو مانه اهدا شد که واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت.

نحوه استقبال درویش از النصری ها یکی از دلایل دلخوری یحیی گل محمدی از او بود که بارها در مصاحبه‌های خود نیز عنوان کرده بود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه فردا دوشنبه ۶ آذرماه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

خبرورزشی نوشت:

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به انتشار مصاحبه برانکو در روز بازی با النصر انتقاد کرد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی تیم ملی عمان که این روزها نامش به عنوان جانشین یحیی گل محمدی شنیده می شود در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های کشور بازگشت به پرسپولس را غیرممکن نمی‌داند.

انتشار این مصاحبه در روز بازی پرسپولیس مقابل النصر و اینکه گفته می شود یحیی کوپن‌های آخرش را دارد خرج می کند، حسابی جنجال ساز شده است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به انتشار این مصاحبه انتقاد کرده و آن را دشمنی با پرسپولیس می‌داند.

عکس| حمله مدیر پرسپولیس به مصاحبه برانکو: دشمنی را کنار بگذارید!

 ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی‌فر
گئورگی گولسیانی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مسعود ریگی
میلاد سرلک
امید عالیشاه
سروش رفیعی
مهدی ترابی
شهاب زاهدی/ ورزش 3

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا