خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی فوتبال سپاهان و نیروهوایی عراق | امروز دوشنبه ساعت 21:30 از لیگ قهرمانان آسیا + حواشی و جزئیات

پخش زنده بازی فوتبال سپاهان و نیروهوایی عراق را امروز دوشنبه ساعت 21:30 از لیگ قهرمانان آسیا به صورت رایگان در لینک زیر تماشا کنید. حواشی و جزئیات بازی در ادامه می آید

https://www.aparatsport.com/m/hLff5b0438F6D0F

کی از دغدغه‌های ژوزه مورایس انتخاب ترکیب اصلی دیدار برابر نیروی هوایی در شرایطی است که بازیکنان سپاهان تیم در اوج آمادگی به سر می‌برند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق

به گزارش “ورزش‌سه”، این موضوعی بود که سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه خود یک روز پیش از مسابقه برابر نیروی هوایی به آن اشاره کرد و تاکید کرد تمام بازیکنان تیمش به استثنای امید نورافکن و رضا شکاری در دسترس او هستند.

وقتی متوجه سختی کار مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی می‌شویم که بدانیم دابو، پهلوان و آریا یوسفی به انتخاب‌های او در خط میانی اضافه شده‌اند و در خط هجومی نیز رضا اسدی و شهریار مقانلو در اوج آمادگی به سر می‌برند و عیسی آل‌کثیر و کاوه رضایی نیست در دسترس کادر فنی هستند. 

با این‌حال اگر بخواهیم ۱۱ انتخاب مورایس در دیدار با نیروی هوایی را تشخیص بدهیم می‌توان به بازیکنان زیر اشاره کرد: 

انتخاب خط دروازه و ترکیب ۴ نفره خط دفاعی راحت‌ترین کار ممکن برای حدس زدن ترکیب سپاهان است. مورایس در خط دروازه از پیام نیازمند استفاده خواهد کرد. دانشگر و یزدانی در دفاع میانی بازی خواهند کرد و زکی‌پور و رضاییان هم دفاع چپ و راست خواهند بود.

1958244

در خط میانی کار سختی برای انتخاب ترکیب دارد. با این حال به نظر می‌رسد محمد کریمی و محمد قربانی در پست هافبک دفاعی بازی کنند و یک خط جلوتر از آنها نیز فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی شانس بازی دارند. 

در نهایت به بخش هجومی می‌رسیم که به نظر می‌رسد شهریار و اسدی از ابتدا کار را در جمع ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان آغاز خواهند کرد.

با این وصف می‌توان ترکیب احتمالی سپاهان را در مصاف با نیروی هوایی عراق که از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی و در چهارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد را به شرح زیر تصور کرد:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان به تمرینات این تیم برای دیدار با نیروی هوایی در لیگ قهرمانان آسیا اضافه شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا دوشنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم نیروی هوایی عراق قرار خواهد گرفت. هر دو تیم سپاهان و نیروی هوایی ۷ امتیازی هستند و بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جدول گروه C قرار گرفته‌اند.

سپاهان برای هموار کردن صعود خود به مرحله حذفی محکوم به پیروزی در این بازی خانگی است. زرد پوشان اصفهانی در دیدار رفت و در اربیل عراق مقابل نیروی هوایی با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد و حالا شاگردان «ژوزه مورایس» به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.

عیسی آل کثیر مهاجم تیم سپاهان که به دلایل انضباطی در تمرین روزهای گذشته این تیم حضور نداشت، امروز یکشنبه ۵ آذر و در آستانه بازی با نیروی هوایی به درخواست مورایس به تمرینات این تیم بازگشت تا سپاهان با تمام قوا آماده این بازی حساس آسیایی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا