خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آزادی پزشک و پرستاران پرونده فوت کودک شش ماهه

سلامت نیوز نوشت: با پیگیری های صورت گرفته پزشک و پرستاران مرتبط با جریان بیمارستان مفید آزاد شدند.

دکتر رضا لاری پور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل در صفحه خود در شبکه ایکس(تویئتر) خبر از آزادی پزشک و پرستاران پرونده فوت کودک شش ماهه در بیمارستان کودکان مفید داد.

وی نوشته است: با پیگیری های صورت گرفته پزشک و پرستاران مرتبط با جریان بیمارستان مفید آزاد شدند. اما متاسفانه روش و منش این کار توسط مقام صادر کننده دستور خارج از روال و عرف بوده ‌وبه تبصره ماده ۴۱ قانون ن پ هم توجه نشده است.

لازم به ذکر است روز جمعه دهم آذرماه جاری خبر فوت کودک شش ماهه تهرانی منتشر شد که برخی از سایت های خبری این فوت را به اعتصاب پرستاران ربط دادند.


به دنبال این اتفاق سازمان نظام پزشکی کشور در بیانیه ای اعلام کرد شواهد و اظهارات کارکنان بیمارستان کودکان مفید، حاکی از این واقعیت است که برگزاری تجمع صنفی به دلیل عدم پرداخت مطالبات معوقه عمدتاً توسط کارکنانی که در شیفت کاری مشغول بوده‌اند صورت نگرفته و این دو ماجرا هیچ ربطی به هم ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: برخی کسانی که کارشان کوتاهی در تأمین زیرساخت‌های بیمارستانی و رسیدگی به اوضاع معیشتی کارکنان بیمارستان‌ها است، بدشان نمی‌آید این دو موضوع را به هم بچسبانند تا دیگر کسی جرأت نکند از حقوق مطالبات قانونی خود حرفی به میان آورد، بنابراین از دستگاه امین؛ عدالت‌محور و دقیق قضائی و به ویژه ریاست قوه‌قضاییه می‌خواهیم، حتماً در رسیدگی‌ها اجازه ندهند که خلط مبحث صورت بگیرد؛ نا گفته نماند؛ اعتقاد عملی سازمان و هیأت‌مدیره‌های سراسر کشور بر این است که پرستاران صبور اگر گاهی بنا دارند با روش‌های مسالمت‌آمیز اعتراضی هم داشته باشند، اولاً از افراد غیر شاغل در شیفت کاری استفاده شود، ثانیاً پرستاران شاغل در شیفت همزمان سرعت و راندمان کارشان را مضاعف کنند تا حوزه مقدس خدمت به بیمار تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من دوکتور جراحی هستم اهل افغانستان در مدت ۳۵ سال کاری ام در شرایط ناگوار جنگی و فقر فرهنگی و خلا قانونی هر گز ندیدم و نشنیدم که دوکتوران را دست بند بزنند .

    50
    84
    1. درودبرشما،دکتر وغیر دکتر نداره ،ازهر کسی خطایی سربزند باید درمقابل قانون پاسخگو باشد

      25
  2. ابن چه کاریه؟ کادر درمان کشور یکی از پر زحمت ترین قشرهای این مرزو بوم هستند و این بی احترامی مطلق حق این قشر نیست … یه عده مدیران نا لایق کم کاری خودشونو میندازن گردن این قشر تا کوتاهی خودشون و توجیه کنند . وای بر شما

    89
    111
  3. اگر کارکنان غیر شیفت بودند که دیگه اعتصاب نمیشه.اعتصاب یعنی اخلال در نظم کارهای جاری که مشخص میکنه کارکنان شیفت انجام دادند.

    5
    2
  4. واقعا متاسفم برای دکترها وپرستارانی که قسم میخورن ولی قسم میشکنن شماها حق نداریید با جون آدمها بازی کنید اگه من قاضی بودم به اشد مجازات این بی مسوولیتی راپاسخ میدادم مردم چی کار کنن که شما مشکل دارید وظیفه انسانی خودتون روانجام بدید

    110
    42
  5. امکان تخطی و اشتباه در هر قشر و صنفی هست حتی خارج از منظومه شمسی اما در قشر کادر درمان و جامعه پزشکی کشور ما اصلا و ابدا

    22
    36
  6. این چه حرفیه؟؟؟
    مگه شما میدونی چه اتفاقی افتاده؟ همیشه اینطور قضاوت میکنید؟
    بیچاره پرستاران مظلوم این مملکت که سپر بلای ملت شدند وهستند ولعنت به باعث وبانیان بی عدالتی.

    41
    54
  7. من مرداد ۴۰۱پسرم بیمارستان مفید به علت بیماری کاوازاکی بستری بود متاسفانه درمان نشد هیچ بدتر هم شد که پزشک مسئول درمان چون تعطیلات تاسوعا و عاشورا بوده صورت تلفنی ترخیصش کرد بدون اینکه درمان بشه،که با وخامت حالش بیمارستان بهرامی بستریش کردیم به مدت ۱۸ روز من از همه ی پرسنل بهرامی تشکر میکنم بابت دلسوزی و درمان بچه ی هشت ماهه ی من

    27
    2
  8. ی خرده به این پرستارهای مظلوم برسید، میبینید همین عمان، اروپا نازشون هم میکشن برن اونجا، اونها هم آدمن، خودتون دزدی میکنید جهنم، سر کیسه رو شل کنید.

    5
    2
  9. بنده هم کارمند هستم و شرایط مالی مناسبی ندارم ولی این دلیل منطقی نمیشه که کار مردم رو نرسم خدا رو خوش نمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا