خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه ایلام: شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت است

امام جمعه ایلام گفت: شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می‌رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آنها را یاری خواهد کرد و قطعاً پیروزی با مظلومان جهان است.

به گزارش ایلام رسانه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی تبار در خطبه‌های نمازجمعه امروز در ایلام با اشاره به کشف فساد بیش از ۳ میلیارددلاری شرکت واردات چای در کشور، اظهار کرد: از دولت سیزدهم که پیگیر چنین مواردی بوده قدردانی می‌شود، جای تعجب دارد که برخی‌ها به دولت برای این کار ارزشمند هجمه می‌کنند، دولتی که برای مبارزه با فساد و رانت‌خواری با تمام توان به میدان آمده است و می‌خواهند این دولت را تخریب و تضعیف کنند.

او با تأکید بر لزوم برخورد قاطع، بازدارنده و سریع با عوامل این فساد، تصریح کرد: در هر جایی که سرنخی از فساد اقتصادی و اداری در کشور مشخص شود محدود به همان نقطه نیست و عقبه دارد و باید مسئولان مربوطه بررسی کرده و همه عوامل تأثیرگذار شناسایی و مورد مجازات بازدارنده قرار دهند.

امام‌جمعه ایلام با اشاره اینکه به نسبت برخی کارگران شرکتی در استان اجحاف می‌شود، ادامه داد: چندین ماه حقوق آنها توسط صاحبان این شرکت‌ها پرداخت نمی‌شود، دادستان و بازرسی استان، پیمانکارانی که مرتکب این تخلف می‌شوند و حقوق کارگران را پایمال می‌کنند با این شرکت‌ها برخورد و از واگذاری پیمان‌های بعدی به آنان جلوگیری و آنها را محروم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: این کارگران مشکلات معیشتی و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند، کارگری که حداقل حقوق را دریافت می‌کند باید حامی داشته باشد، مسئولان قضایی از این قشر حمایت کنند.

امام‌جمعه ایلام ادامه داد: مهم‌ترین مسئله جهان اسلام بلکه کل جهان؛ تهاجم ناجوانمردانه استکبار جهانی با تمام توان علیه مردم مسلمان و مظلوم غزه که کوچک‌ترین قدرت پدافند هوایی از خود را ندارد، است.

کریمی‌تبار تصریح کرد: مردم غزه ۱۶ سال در محاصره کامل بوده‌اند، و در چنین شرایط سختی با اجرای عملیات طوفان الاقصی حماسه‌ای به پا کردند که دنیا را متحیر کرد و افسانه قدرت ارتش صهیونیستی را درهم شکست.

او ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اجرای این عملیات هیمنه خود را از دست داد و در طول چند روزی که هجمه کردند آبروی نداشته خود را از دست رفته دیدند، هنر آنان، قتل‌عام کودکان، زنان و بمباران بیمارستان‌ها و تخریب آنها بود و نتوانستند به یکی از نیروهای رزمنده حماس دسترسی پیدا کنند و مردم غزه هم مقاوم ایستادند و این شکست خیلی برای آنها دردناک بود.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به امید اینکه بعد از آتش‌بس بتوانند پیروزی داشته باشند، حمله مجدد را به غزه آغاز کردند؛ اما شرایط این رژیم امروز شکننده است، مدافعان و حامیان آن اعلام کردند که نمی‌توانند برای یک جنگ طولانی، پشتیبان این رژیم باشند و کنگره آمریکا برای تصویب بودجه جدید مخالفت کرد و امروز آنها درمانده شده‌اند.

کریمی‌تبار تصریح کرد: جهان استکبار در وعده‌هایی که به اوکراین هم داده بودند درمانده‌اند و این نتیجه دل‌بستن به قدرت‌های شیطانی است که کاری از آنها ساخته نیست و در شرایط حساس، پشتیبانی خود را رها خواهند کرد؛ اما در جبهه مقابل و مقاومت شرایط متفاوت بوده و برگ‌های برنده در اختیار حماس قرار دارد.

او ادامه داد: حماس امروز در موضع قدرت و رژیم صهیونیستی در ضعف قرار دارد و در آتش‌بس موقت این حماس بود که شرایط خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و امروز انتفاضه و گروه‌های مبارز فلسطینی فعال شده‌اند و قدرتی هستند که می‌توانند رژیم صهیونیستی را به چالش بکشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: در عراق و سوریه پایگاه‌های آمریکا مورد حمله قرار گرفته و امروز هسته‌های مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در دنیا شکل گرفته است و مردم جهان برای اولین‌بار مغلوب امپراطوری رسانه‌ای غرب نشدند و وجدان انسانی، مردم کشورهای اروپا و آمریکا را برای دفاع از این مردم مظلوم به کف خیابان آورد.

کریمی‌تبار ادامه داد: حمایت وجدان‌های بیدار جهان از مردم مظلوم فلسطین نشان‌دهنده آمادگی برای پذیرش ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی (عج) است و اختلافات داخلی حاکمان رژیم صهیونیستی، وضعیت شکننده داخلی این رژیم و تهدید کشتی‌های تجاری در آبراهه‌های معروف دنیا نشان‌دهنده وضعیت ذلیلانه این رژیم است.

او تصریح کرد: شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می‌رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آنها را یاری خواهد کرد و قطعاً پیروزی با مظلومان جهان است.

کریمی تبار با تقدیر از خیرین سلامت، مؤسسه خیریه محکم و دکتر “دلشاد” مدیرعامل این مؤسسه برای حضور در استان در راستای درمان بیماران، گفت: پزشکان این مؤسسه، در سطح کشور بیماران نوزادی که ناهنجاری‌های مادرزادی داشته‌اند را شناسایی و درمان می‌کنند، چندین سال است که در استان حضور می‌یابند و به‌صورت رایگان بیماران استان را درمان می‌کنند و این قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا