خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو نماینده هندبال اصفهان در لیگ آمریکا

خبرگزاری ایسنا نوشت: دو ایرانی به عضویت تیم هندبال لس آنجلس آمریکا در آمدند.

آمریکا میزبان المپیک ۲۰۲۸ است که با توجه به آن در رشته‌های مختلف ورزشی به دنبال سرمایه‌گذاری خوبی است. یکی از این رشته‌ها، ورزش مهیج هندبال است.

بر همین اساس علیرضا حبیبی، مدرس فدراسیون هندبال ایران، کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی هندبال، سرمربی اسبق تیم‌ های ملی هندبال ایران در لیگ آمریکا هدایت تیم لس آنجلس را برعهده گرفت و به عنوان سرمربی فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

محسن باباصفری نیز سنگربان اسبق تیم‌های ملی هندبال ایران که پیش از این در لیگ‌های رومانی، مجارستان و ترکیه مشغول فعالیت بود در این فصل با توجه به کسب عنوان نایب قهرمانی با تیم لس آنجلس در سال گذشته و کسب عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها و مواجه شدن با چند پیشنهاد اروپایی اما تصمیم گرفت بازم در کشور آمریکا بماند و در اختیار تیم لس آنجلس باشد تا در لیگ آمریکا شاگرد علیرضا حبیبی مربی ایرانی، به هندبال خود ادامه دهد.

رقابت‌های لیگ آمریکا باشرکت ۱۲ تیم و به صورت تورنمنت در ۱۰ مرحله برگزار می‌شود که هر مرحله حدود یک هفته به طول خواهد انجامید و ماهانه یک تورنمنت برگزار می‌شود که پس از پایان این ده مرحله تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد به‌عنوان نماینده قاره آمریکا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان راه پیدا خواهد کرد.

مرحله اول این تورنمنت به پایان رسید و تیم لس آنجلس که از حضور دو ایرانی بهره‌می‌برد با کسب سه پیروزی تیم دوم جدول معرفی شد.

انتهای پیام 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا