خرید تور تابستان ایران بوم گردی

من کامبیز

کامبیز مهدیزاده که در دولت احمدی نژاد حامی او بود و در زمان دولت حسن روحانی با دختر او ازدواج کرده است، در متنی در واکنش به ردصلاحیت خود در انتخابات مجلس، باز هم از نسبتش با دختر روحانی خرج کرد.

به گزارش انصاف نیوز، مهدیزده که در دولت قبل به واسطه‌ی صدور حکم معاونت وزیر صمت توسط آقای روحانی توبیخ شد، در متن منتشر کرده‌ی خود وانمود کرده که ردصلاحیتش به دامادی روحانی ربط دارد!

او نوشته است: «زین پس بندی را در موارد رد صلاحیت اضافه کنید، هر کس کوچکترین نسبتی با حسن روحانی داشته یا در آینده خواهد داشت، رد صلاحیت است. اعلام کنید هرگونه دفاع از دولت ایشان، برجام و اف ای تی اف و دستاوردهای دولت ایشان به منزله ردصلاحیت است. حتی داشتن عکس با ایشان نیز جرم تلقی شده و رد صلاحیت خواهید شد. یکبار اعلام کنید از شما به دلیل وصلت با دکتر روحانی خوشمان نمی‌آید».

کامبیز مهدیزاده در جایی از متن اعتراضی‌اش نوشته است: «خیلی از این آقایان حتی در محله خود افتخاری ندارند، اما اينجانب بارها پرچم این کشور را در مسابقات جهانی اختراعات به اهتزاز درآورده‌ام. اما گویا این موارد مطرح نیست».

اشاره‌ی او به مسابقاتی است که جنبه‌ی علمی ندارد و معمولا موسساتی با دریافت هزینه مدال‌هایی را به متقاضیان تحویل می‌دهند.

مهدیزاده بارها خبرهای دریافت مدال‌هایش را با پرداخت پول در رسانه‌ها منتشر کرده است. نمونه‌ی آن را در این [لینک] ببینید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به نظر بنده، کامبیز داماد خوبیه. و واقعا آقای روحانی رو دست داره. با گذشته اش کاری نداشته باشید.) خیلی ها اوایل طرفدار محمود بودند. نمونه اش استاد عزیز و فقید ما در آنها سالها بود. که چند ماه از ریاست جمهوری که گذشت ، از محمود اعلام برائت کرد) در هر صورت به نظرم این آقای روحانی و سخصیت کاریزماتیک ایشان است که داماد محترم را به سمت و سوی این حمایت ها می رساند. توصیه می کنم به عنوان یک رسانه مقبول، نوشتار هایی از این دست را منتشر نفرمایید.

    3
    2
  2. این چه مطلبیه گذاشتید . یه لحظه فکر کردم دارم کیهان میخونم . حداقل کمی هم راجع به این دو سال و باند مشدی ها که مثل سرطان در ایران پخششون کرده تا لوکوموتیر پیشرفت سرعتش کم نشه هم بگید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا