خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اجرای حکم حبس سرگالش ابلاغ شد

ارسلان رسولی عمارلویی معروف به سرگالش، نویسند و خبرنگار پیشکسوت مازندرانی از سوی دادگاهی در تنکابن به دلیل بازنشر یکی از اظهارات مهدی نصیری مدیر مسول سابق کیهان در کانال تلگرامی خود، به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد و شعبه ۸ تجدید نظر استان مازندران آن را تایید کرد.

حالا او باید در روزهای آینده برای اجرای حکم به زندان برود.

بعد از محکومیت ۶ ماه حبس شعبه ۱۰۱ کیفری دادگاه کلاردشت نیز سرگالش را از اتهام نشر اکاذیب و توهین به رهبری در همان پرونده تبرئه کرد.

به گزارش انصاف نیوز، عمارلویی ضمن رد علت محکومیت خود گفت: باور دینی من به من این اجازه را نمی‌دهد تا به یک آدم ساده توهین کنم چه رسد به علمای دینی و رهبری که از علمای برجسته انقلاب اسلامی کشورمان است.

نویسنده کتاب «بازگشت از قیامت» با اعلام اینکه بازنشر مطلب مورد نظر بدون سوءنیت بوده و در کمتر از نیم ساعت از کانال سرگالش حذف شده است. او گفت: از مدیرکل و دادستان مازندران می‌خواهم حال که بازجویی‌های ارائه شده در جلسه دادگاه در روند پرونده من لحاظ نشده و من نیز این حکم را مجبورم بپذیرم لذا می‌خواهم محکومیت حبس را به محکومیتی جایگزین تبدیل کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام قوه محترم قضایی او آقا که تفکر منافقین را دارد بازداشت کند حالا این آقا خودش می گوید به اشتباه بازنشر کرده کسی هم که به اشتباه خود اقرار کند باید کمک اش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا