خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد کوتاهی به نگاه محمدرضا تاجیک به انتخابات

سایت اصولگرای مشرق نیوز در نقدی به یادداشت اخیر محمدرضا تاجیک، استاد دانشگاه و نظریه‌پرداز، که در انصاف نیوز منتشرشده‌است نوشت:

حرفهای آقای تاجیک مصداق اتمّ مخالفت با انتخابات و نومیدکردن مردم از صندوق رأی است.

تاجیک در این همه آسمان و ریسمان خود البته حاضر نشده به مردم بگوید که در پشت سناریوی تحریم انتخابات و لغو صندوق رأی؛ گزینه شورش خیابانی، اقدام مسلحانه و ناامنی وجود دارد.

گزینه ای که البته فرماندهانش برای پا گذاشتن بر جنازه های مردم به منظور تبدیل شدن به اپوزسیون نقشه ها کشیده اند و امثال تاجیک هم با ادبیات یونیک خود مسئولیت استتار همین هدف شوم را دارند…

تاجیک همچنین به مردم نمی گوید که گزاره “سرخوردگی از خرید گذشته” یکی القای باطل بیشتر نیست زیرا همواره و حتی در حالت بی نامزدی هم می توان با حمایت از “نامزد نزدیک”؛ از طریق صندوق های رأی موجب تغییر شد.

بماند که در خریدها و آرای گذشته مردم نیز نعمات زیادی وجود داشته که تاجیک از بیان آنها هم طفره می رود چون سیاه نمایی مقدمه به خیابان کشاندن مردم پس از تحریم انتخابات است. رخدادی که در پیامد آن قرار است بانیان تحریم انتخابات، پا بر نعش مردم بگذارند و به سران اپوزسیون تبدیل شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. علنا دارند می گویند همان کاری که از ۹۲ تا ۹۶ کردیم را دوباره انجام بدیم و بعد از سنگ انداختن جلوی همان افرادی که به آنها رای دادیم، مسئولیت ناکامی ها را بیندازند گردنمان و سرکوفت بشنویم که خودتان رای دادید! نه جانم دیگر از این خبرها نیست بقول یک ضرب المثل انگلیسی:
    Foll me once shame on you, Foll me again shame on me

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا