خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسن بیادی: ائتلاف میانه‌روها در این ساختار معیوب به نتیجه‌ی مقبول نمی‌رسد

یک فعال سیاسی اصولگرا درباره‌ی پیشنهاد تشکیل ائتلاف میانه‌روها که اخیرا از سوی مسعود پزشکیان نیز مطرح شده‌است، بر این باور است که چنین ائتلافی و هر فعالیت سیاسی و اجتماعی دیگری در «ساختار معیوب» فعلی با نتایج مورد قبول همراه نخواهد شد.

آقای بیادی در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: با توجه به اینکه ساختار مدیریت اجرایی و نیز ساختار انتخابات دارای مشکلات اساسی است هر نوع اتفاق و نا عدالتی و هرگونه عیب و ایرادی به ضرر مردم متصور است بنابراین فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی با این نوع ساختار معیوب با هر شکلی باشد مثل ائتلاف بین احزاب و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی باشد و یا به‌صورت جزبی و یا مستقل نتایج مورد قبول ندارد.

او در ادامه گفت: اگرچه جامعه کنونی ما نیازمند احزابی فراگیر و قوی دارای ایدئولوژی و برنامه است. شما به قانون احزاب مراجعه کنید خواهید دید در مورد گروهی قانون نوشته‌اند که هیچ اختیار و سهمی در قدرت و اجتماع ندارد و فقط در ایام انتخابات به‌خاطر کوتاهی مجموعه مدیریت‌های اجرایی، چه دولتی و چه نهادهای غیر وابسته به دولت، باید برای تشویق مردم جهت مشارکت در انتخابات حضور داشته و فعالیت کند. دریغ از یک ریال بودجه و منابع مالی!

بیادی بر این باور است که «با این حرکت‌های اورژانسی دردی دوا نمی‌شود و باید کاری اساسی انجام داد» و ابراز عقیده‌ کرد: ساختار موجود در شأن نظام جمهوری و مسئولان و مردم نیست. فکر نمی‌کنم چنین ساختاری در دنیا به اندازه انگشتان یک دست وجود داشته باشد مگر کشورهایی با سیستم پادشاهی و یا دیکتاتوری.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: شک نکنید اصولگراها و اصلاح طلبان کلا به دنبال ارتقاء جایگاه اصلی احزاب هستند و متاسفانه تنها چیزی که در جمع تصمیم‌سازان وجود ندارد «گوش شنوا» است و هنوز مقوله «تغییر» را نپذیرفته‌اند. باور دارم که مردم هوشمند و انقلابی انجام و شکل‌کیری مدیریت یکپارچه به‌جای جمع شدن مدیریت‌های جزیره‌ای را به آنان تحمیل خواهند نمود. 

بیادی در پایان می‌گوید: بعید می‌دانم با توجه به نتایج نظرسنجی‌های صورت پذیرفته و انتقاداتی که بخش‌هایی از جامعه از عملکرد قوای سه‌گانه دارند چنین ائتلافی مورد توجه آنها قرار نخواهد گرفت مگر بخشی خیلی کمی از گروه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب که به این ائتلاف بپیوندند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا