خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جبرائیلی: بله رهبری اجازه برجام ۲ و ۳ را ندادند

سیدیاسر جبرائیلی، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی در واکنش به اظهارات اخیر دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی برجام نوشت:

خانم فاطمه هاشمی خاطره‌ای از پدرشان نقل کرده‌اند مبنی بر اینکه رهبری با شروط غیرقابل اجرا، دست دولت آقای روحانی را برای رفع تحریم‌ها بسته بودند!

شروط ۹ گانه رهبر انقلاب برای اجرای برجام را بخوانید. آیا غیر از این است که این شروط برای اطمینان از لغو تحریم و جلوگیری از وضع تحریم جدید وضع شده‌اند؟ کدام یک از اینها به ضرر کشور بود؟ کدام یک از اینها مانع لغو تحریم بود؟

فقط یک گزینه می‌ماند و آن دوگانه موشک و گفتمان است که مرحوم هاشمی فروردین ۹۵ پس از آشکار شدن اینکه دشمن قصد لغو تحریم ندارد (ماه اعتراف به تقریبا هیچ)، توییت کرد و گفت دنیای آینده دنیای موشک نیست.

بله! رهبری شرط گذاشتند و مذاکرات را محدود به برنامه هسته‌ای کردند. اجازه برجام ۲ و ۳ و تقدیم مولفه‌های قدرت موشکی و قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی را در ازای وعده نسیه لغو تحریم ندادند.

این شروط نباید وضع می‌شد؟ شما برای تضعیف کشور و تسلیمش به آمریکا مذاکره می‌کردید یا رفع نگرانی و سوء تفاهم درباره برنامه هسته‌ای و رفع تحریم؟!

جانمان به فدای رهبر حکیم و مدبری که مذاکرات هسته‌ای را مشروط به عدم ورود به معامله مولفه‌های قدرت موشکی و منطقه‌ای کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا