خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاسبی صداوسیما از انتخابات: هر نامزد ۹۵ میلیون تومان

یکی از نامزدهای انتخابات آتی مجلس می‌گوید که صداوسیما برای پخش فیلم ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی از او در شبکه‌های تازه راه اندازی شده‌ی ناشناخته، ۹۵ میلیون تومان مطالبه کرده است.

او که در یکی از استان‌ها نامزد شده به انصاف نیوز گفت که به وبگاهی که صداوسیما برای نامزدها در نظر گرفته وارد شده و متوجه شده که تنها برای پخش فیلم تبلیغاتی این مبلغ را باید پرداخت کند و ساخت آن برای نامزدها هزینه‌ای جداگانه دارد.

رئیس صداوسیما دو روز پیش اعلام کرده بود که «ما یک وبگاه را معرفی کردیم که هر نامزد انتخاباتی با شماره تلفن همراه خودش وارد این وبگاه می‌شود، کدی برایش ارسال می‌شود و وارد وبگاه می‌شود و آنجا باید مبلغی را پرداخت کند».

پیمان جبلی با بیان این که «تمام نامزدهایی که در یک حوزه انتخابیه هستند به یک میزان مبلغ از آنها دریافت خواهد شد»، گفته است: «قانون به ما اجازه داده که هزینه تمام شده را از نامزدهای محترم دریافت کنیم، هزینه‌ای را که الان اعلام کردیم و حوزه‌های انتخابیه هزینه خاص خودشان را به نامزد آن حوزه اعلام کردیم، این هیچ نسبتی با هزینه‌های تمام شده ندارد یعنی ما حداقلی را در نظر گرفتیم برای هزینه‌های انجام شده در آن حوزه انتخابیه و ارزش آنتن صدا و سیما در تمام حوزه‌های انتخابیه‌ای که هزینه ثبت نام و هزینه استفاده از این فرصت به نامزدهای محترم اعلام شده، بسیار بیشتر از رقمی است که اعلام شده است».

او در عین حال گفته است که «امیدواریم همه بتوانند از این امکان استفاده کنند».

جبلی همچنین از راه اندازی ۲۰۰ شبکه تلویزیونی موقت به تعداد حوزه‌های انتخابیه خبر داده است. به گفته‌ی او، تعداد دفعاتی که این فیلم‌های تبلیغاتی تکرار می‌شوند به تعداد نامزدهای هر حوزه دارد.

نامزدی که از شهرستان با انصاف تماس گرفته است، می‌پرسد که آیا همه‌ی نامزدها با این قیمت امکان استفاده از صداوسیما را دارند؟ آیا پخش این فیلم‌ها در شبکه‌های تازه راه‌اندازی شده اصلا دیده می‌شود؟ آیا پخش فیلم تبلیغاتی در این شبکه‌ها به‌صرفه‌تر است یا این که با همین هزینه آن فیلم در رسانه‌های آنلاین منتشر شود؟

چند ماه پیش فیش‌های دریافتی یکی از نمایندگان فعلی مجلس منتشر شد که جدای از حقوق، حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه‌های جانبی در ماه دریافت می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صداوسیمامیگه برای عدالت انتخاباتی،ولی درواقع تجارت انتخاباتی است،انصاف نیوزازقول قشرآسیب پذیرجامعه بگیدهمه کاندیداهای مردمی ثبت نام وواریزوجه راتحریم کنند.ممنون

    5
    1
  2. شاید یک کاندید راهکارها و برنامه های بسیار خوبی برای حل مشکلات جامعه داشته باشه ولی از لحاظ اقتصادی در سطح پایینی باشه و این هزینه رو نداشته باشه؟! این چه عدالتیه؟؟ لطفا پیام ما ملت رو برسونید: همه کاندیداها به صورت رایگان در صدا و سیما حداقل یکبار اجازه سخنرانی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا