خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کانال حمید رسایی: سپاه امارات و باکو را بزند

کانال تلگرامی حمید رسایی، فعل سیاسی اصولگرا، در پی عملات امروز اسرائیل در سوریه، یادداشتی را بازتاب داده است که در آن پیشنهاد شده امارات و باکو در عوض این حملات مورد حمله قرار بگیرد.

به گزارش انصاف نیوز، علیرضا تقوی‌نیا در یادداشتی که کانال رسایی منتشر کرده، با تیتر «چند نکته در مورد عملیات تروریستی امروز اسرائیل / واکنش سپاه باید چگونه باشد؟» نوشته است:

رژیم صهیونیستی امروز ۴ تن از فرماندهان نیروی قدس سپاه در سوریه را به شهادت رساند.

در این خصوص چند نکته قابل ذکر است.

۱. انجام این حمله با فاصله کمی پس از حمله سپاه به مقر موساد در اربیل نشان می‌دهد، اسرائیل به شدت عصبانی شده و نیروهای مهمی را در خانه پیشرو دیزه‌ای از دست داده است؛ مانند کرم میخائیل تاجر یهودی انگلیسی (مامور ویژه موساد).

۲. اسرائیل این روزها ضربات راهبردی متحمل شده است و مسبب همه شکست‌ها را ایران و نیروی قدس سپاه می‌بیند؛ تجارت دریایی رژیم دچار آسیب جدی و جبران ناپذیر گشته، در غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود نرسیده و از یمن، لبنان ، عراق و سوریه در حال تحمل ضربات موشکی و پهپادی است‌.
طبیعی است که وقتی یک رژیم با چنین بحران‌هایی مواجه شود، دست به هر عملی بزند.

۳. فرمانده‌ی برجسته‌ای که امروز به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، سردار صادق امیدزاده است که بارها تا مرز شهادت رفته و حتی چندین مورد مجروحیت شدید در نبردهای سوریه متحمل شده بود.

۴. واکنش سپاه به حملات اخیر به جا و مهم بود و موساد را دچار گیجی کرد و به نظر می رسد این روند همچنان باید ادامه یابد.
اسرائیل نیروهای اطلاعاتی سپاه ایران را هدف گرفت و باید در سطح منطقه نیروهای موساد زده شوند و هیچ کشوری نباید برای آنها خانه امن محسوب شود؛ به خصوص باکو.

۵. واکنش آتی سپاه باید محاسبات اسرائیل را برهم بزند و ماموران موساد در نقاطی هدف گرفته شوند که سران رژیم صهیونیستی آنجاها را امن فرض کرده باشند‌‌.
امارات و باکو دو کشوری هستند که اسرائیلی‌ها در پیرامون ایران برای خود امن تلقی می‌کنند.

اگر قرار است واکنش بعدی سپاه بازدارنده باشد، لازم به نظر می‌رسد باید فردی کشته شود که برای آنها قابل تصور نبوده و در جایی هدف قرار گیرد که به ذهن سران تل آویو خطور نمی‌کرد.

در واقع پاسخ ایران باید فراتر از باور، و بیرون از چهارچوب تصور صهیونیست‌ها باشد تا بتواند محاسبه آنها را دستخوش دگرگونی اساسی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چهار نفر نه پنج نفر شهید شدند در ثانی اگر توانمند هستید خود اسراییل را بزنید چرا باکو و امارات

    24
    6
    1. الان این آقا که الکی داوطلب جنگ غزه بود که راهش بسته است، چرا نمیره یمن به حوثی ها ملحق بشه؟!!

      19
  2. سلام‌شما‌چطور‌نمیدانید‌اسراییل
    اکنون‌آرزو‌میکند‌وقایعی‌رخ‌دهد
    تا‌توجه‌ها‌ازجنگ‌غزه‌به‌جای‌دیگر
    معطوف‌شود

    16
  3. سلام – بله ! آقای رسایی و آق مرتضا تهرانی و بقیه شرکاء که غصه ای ندارند – گرین کارت در جیب – دو سه تا پاسپورت در کشوی میز و خدا میداند چقدر دلار در حساب بانکی و راحت فرمان گردوخاک میدهند. آنوقت ما مردم باید چکار کنیم ؟

    35
    1
  4. آقاحمید اول شما جواب بده اصلا چه دشمنی ما با اسرائیل داریم؟ چه سازمانی وظیفه نابودی و جنگ با اسرائیل رو از بین تمام دول اسلامی به عهده ایران گذاشته؟این عزیزانی هم که جانشون رو از دست داده اند برای نابودی اسراییل به سوریه رفته بودند و درواقع اسراییل برای دفاع از خودش اونها رو هدف قرار داده.در ثانی حمله به داخل مرزهای یک کشور خلاف قوانین بین المللیه و تجاوز علنی محسوب میشه

    19
    2
    1. موندم شما که نه سرشته از نظام ونظامی گری
      دارین ونه در سیاست خارجی وداخل
      با چه عقلی تحلیل ونسخه تجويز میکنین
      وبچه های سپاه در دمشق وسوریه و،،،قربانی
      می‌شوند واقایون وحضرات حتی دم مرزها که چه عرض کنم تو خیابونهم نمیرن از شجاعتشون

      7
      1
      1. دو کشور امارات و باکو ؟ کشور جمهوری آذربایجان رو به اسم کشور باکو میشناسه این…

        2
        1
  5. لطفا از سوراخ موش بیا بیرون و در جمع صحبت کن ، فقط بلدید رجز بخونید . مثل کسی که از همه کتک میخوره ولی فقط فحش میده . سجاد غریبی در مقابل امثال شما سلطانه

    18
    1
  6. اقای رسایی یه غزه برو.
    سپاه مثل دولت نیست.ثابت کرده بهترین کار را در بهترین زمان انجام میده.پس لطفا دولتیهایی که روزگار ملت رو سیاه کردند برای سپاه پاسداران تعیین تکلیف نکنند.

    3
    4
  7. سلام بر نازنین وجودان ایران زمین که در هر شغل و سمتی جهت رفاه مردم شریف ایران تلاش می کنند
    و اما بعد
    ای کاش رسایی و شرکای فکری ایشان با تغییر ظاهر ( کنار گذاشتن لباس روحانیت و .. ) مدتی در بین مردم مخصوصا جنوب شهر زندگی کنند و اوضاع راببینید مسلما در جملات و نقطه نظراتشان تغییرات شگرفی رخ خواهد داد و اگر نداد باید گفت :
    آن کس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مرکب ابدالدهر بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا