خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت تازه از نقش مثلث ضرغامی، سرافراز و علی‌عسگری در تعطیلی نود و اخراج فردوسی‌پور

اصغر پورمحمدی، مدیر با سابقه‌ی تلویزیون که سال‌ها مدیر شبکه‌ی سه سیما بوده، با اشاره به اینکه در دوره‌ی مدیریت ضرغامی، سرافراز و علی‌عسگری آنها به دنبال تعطیلی برنامه‌ی نود بوده‌اند، گفت: سازمان صداوسیما از عملکرد فردوسی‌پور راضی نبود.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای پورمحمدی اشتباه فردوسی‌پور را سیاسی کردن برنامه‌ی نود می‌داند و معتقد است این گزارشگر محبوب فوتبال در برنامه‌ی نود از دایره‌ی انصاف خارج می‌شد.

پورمحمدی که با برنامه‌ی اینترنتی قاف گفت‌وگویی داشته مصداق بی انصاف فردوسی‌پور را مواردی از این دست برمی‌شمارد: با کفاشیان ساعت یک بامداد تماس می‌گرفت اما می‌گفت وقت برنامه تمام شد یا ۴۵ دقیقه درباره‌ی اینکه کسی در فلان شهر و دهات در زمین گوسفند چرانده حرف می‌زد یا در شب ولادت حضرت زهرا برای درگذشت ناصر حجازی لباس مشکی پوشید.

این مدیر با سابقه‌ی تلویزیون گفت: در دوره‌ی ضرغامی چند بار خیز برداشت که برنامه‌ی نود تعطیل شود و به ما می‌گفت یک فیلم سینمایی برای پخش آماده کند و امشب نود نداریم برای اینکه فردوسی‌پور را در چارچوب بیاورند. اما دو سه ساعت مانده به برنامه نظرش عوض می‌شد و می‌گفت نود را پخش کنید.

او درباره‌ی نحوه‌ی مواجهه‌ی سرافراز با فردوسی پور نیز گفت: یک سال پس از مدیریت آقای سرافراز هم او تصمیم گرفت که برنامه را تعطیل کند اما به عمر مدیریت او بر سازمان کفاف نداد. در دوره‌ی آقای علی‌عسگری هم صداوسیما از عملکرد فردوسی‌پور راضی نبود.

پورمحمدی تعطیلی نود را تصمیم فرافروغی خواند و گفت: در دوره‌ی مدیریت فروغی در شبکه‌ی سه بین فردوسی‌پور و او اختلافات و دعواها بالا گرفت و منجر به این شد که فروغی برنامه را تعطیل کند و این تصمیم، تصمیم سازمان صداوسیما بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فردوسی پور دنبال سیاسی کاری نبود دنبال استفاده از آنتن به نفع شخص خودش بود به روش انگلیسی …

    3
    13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا