خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش تفکیک زباله از مبدا و مبانی محیط‌زیست در مدارس شهر بومهن

آموزش تفکیک زباله از مبدا با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور و ارتقا دانش محیط‌زیستی دانش آموزان در مدارس شهر بومهن انجام می‌شود.

پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن نوشت: «به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهراری بومهن، اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس و شرکت بازیافت عمران اندیشان سعید، با هدف ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور و ارتقا دانش محیط‌زیستی دانش آموزان در مدارس شهر بومهن آموزش تفکیک زباله از مبدا انجام می‌شود.

با توجه به اهمیت بازیافت پسماند خشک در حفظ منابع طبیعی و نقش آن در کاهش آلودگی های زمین و هوا و همچنین معرفی انواع پسماند خشک قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت و در نتیجه نقش مهم کم حجم سازی در مدیریت پسماند از اهداف مهم این دوره های آموزشی است.

همچنین در هفته های آینده، با توجه به کاهش چشمگیر بارندگی ها، در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و سایر انرژی ها و بررسی راههای کاهش مصرف آب به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی، روز یکشنبه ۱ بهمن در مدرسه تسنیم بومهن برگزار و از دانش آموزان داوطلب همیاری طبیعت، ثبت نام شد.»

آموزش تفکیک زباله از مبدا و مبانی محیط‌زیست در مدارس شهر بومهن
آموزش تفکیک زباله از مبدا و مبانی محیط‌زیست در مدارس شهر بومهن

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا