خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرح مهم انتخاباتی بهزاد نبوی منتظر جلسه‌ی آتی جبهه اصلاحات

بهزاد نبوی پیشنهاد کرده که شرط دو سوم در رای گیری جبهه اصلاحات استان‌ها برای تصمیم گیری درباره‌ی کاندیداهای انتخابات پیش رو برداشته شود؛ طرح او در انتظار تشکیل جلسه‌ی جدید این جبهه است. این طرح می‌تواند راهگشای حمایت از کاندیداهای بیشتری از سوی این جبهه است.

به گزارش انصاف نیوز، در موردِ شرطِ رایِ موافقِ دو سومِ جبهه اصلاحات برای حمایت از کاندیدا یا از لیست‌ها در انتخابات پیش رو، آقای نبوی در جلسه‌ی آخر پیشنهاد می‌دهد که این شرط را در مورد استان‌ها حذف کنند و به اکثریت اعضا تبدیل شود. این موضوع در آخرین جلسه‌ی جبهه اصلاحات مطرح می‌شود اما با اتمام وقت جلسه، تصمیم گیری درباره‌ی آن به جلسه‌ی آینده موکول می‌شود.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات بعد از جلسه در مصاحبه‌ای با استناد به قاعده‌ی کنونی، گفته است که تصمیم‌گیری در هر استان به جبهه اصلاحات آن استان محول شده و آنجا هم باید دو سوم اعضا رای بدهند. این درحالی‌ست که پیشنهاد بهزاد نبوی متفاوت است و اگر در جلسه‌ی آینده تصویر شود در نتیجه‌ی تصمیمات تاثرگذار خواهد بود.

بخشی از اعضای جبهه اصلاحات تصمیم دارند که در انتخابات پیش رو فعال باشند اما با مصوبات کنونی احتمال دو پاره شدن این جبهه بالا گرفته است. با طرح نبوی احتمالا این مانع رفع خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برای اینکه طرح بهزاد نبوی به‌تر اجرا بشه خوبه که طرفدارای شرکت در انتخابات از جبهه اصلاً انشعاب کنن! از جون جبهه چی میخوان؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا