خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شیطنت انتخاباتی خبرگزاری وابسته به سپاه درباره‌ی میانه‌روها

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه که طبق قانون نباید وارد جناح بندی‌های سیاسی و انتخاباتی شود، خبرهای جریان میانه‌روها را به صورتی غیرواقعی منعکس می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، این خبرگزاری و دیگر رسانه‌های دولتی در ماه‌های اخیر به صورتی برجسته در اختیار حمایت از جناح سیاسی حاکم در دولت و مجلس رفتار کرده‌اند و به میانه‌روها به عنوان رقیب خود نگاه می‌کنند.

در تازه‌ترین رفتار غیراخلاقی، روز گذشته خبرگزاری فارس فهرست «صدای ملت» که نام فهرست میانه‌روها در تهران است را با تیتر «اسامی فهرست نهایی انتخاباتی اصلاح‌طلبان رونمایی شد» منتشر کرد در حالی که این ائتلاف فقط بخشی از اصلاح طلبان را شامل می‌شود.

اصلاح طلبان در این انتخابات به دو جریان مخالف و موافق مشارکت تقسیم شده‌اند. بخشی که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند به همراه جریان اعتدالی (به لیدری حسن روحانی و حزب اعتدال و توسعه) و بخشی از اصولگرایان معتدل به لیدری علی لاریجانی، ائتلافی نانوشته به نام میانه‌روها تشکیل داده‌اند.

جناح اصولگرا نیز در این انتخابات حداقل به دو بخش تقسیم شده است: جناح پایداری که احزاب جبهه پایداری، شریان و قالیباف را شامل می‌شود و اصولگرایان معتدل که در ائتلاف میانه‌روها حضور دارد. رسانه‌های همسو با جریان پایداری که تمایلی به پررنگ شدن جدایی اصولگرایان معتدل ندارد، ائتلاف میانه‌روها را متشکل از اصلاح طلبان می‌خوانند.

در لیست میانه‌روها در تهران که به نام صدای ملت توسط علی مطهری بسته شده است، تعدادی از اصولگرایان معتدل ازجمله خود علی مطهری، منصور حقیقت‌پور و علی عباس‌پور تهرانی حضور دارند. تعدادی از نیروهای نزدیک به حسن روحانی نیز ازجمله سیدمحمد بطحائی، هوشنگ بازوند و پروین داداندیش. همچنین چند اصلاح طلب به نمایندگی از احزاب کارگزاران، اعتماد ملی و ندا، ازجمله اسماعیل دوستی، محبوب حضرتی، مهدی تندگویان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بالاخره در جدال و رقابت باصطلاح انقلابی‌ها، باید ظاهر انتخابات حفظ و رقیب همیشگی هم در میدان حضور داشته باشه! حالا اصلاح‌طلبان نیامده‌اند، اشکال نداره! همان که خبرگزاری فارس می‌گه اصلاح طلب، شما هم بگو اصلاح طلب!!!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا