خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف کارگاه غیرمجاز تولید مواد محترقه غیراستاندارد در شهرستان ری

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری از کشف کارگاه غیرمجاز تولید مواد محترقه و آتش‌زای غیراستاندارد با مواد اولیه قاچاق خبر داد.

سایت صدای ری نوشت: «محمدمهدی رحیمی اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش مستمر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد که اشخاصی تحت پوشش تولید محصولات تم تولد اقدام به تهیه و تولید مواد محترقه و آتشزای غیرمجاز با استفاده از مواد اولیه قاچاق در یک کارگاه غیرقانونی می‌کردند.

او گفت: با تحقیقات انجام شده مشخص گردید که این اشخاص علاوه بر اقدامات غیرقانونی خودشان از سال‌ها قبل سالانه ۵۰۰ هزار تا یک میلیون عدد مواد محترقه غیرمجاز در این کارگاه غیرقانونی تولید می‌کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر ری افزود: برای تولید این مواد محترقه غیرمجاز سالانه ۴ تن نیترات سدیم استفاده شده است که مقدار بسیار زیادی است و در این کارگاه بخاطر اینکه بتوانند رفتار مجرمانه خود را پوشش داده و مخفیانه کار خود را انجام دهند از اتباع بیگانه بدون مجوز حضور در کشور استفاده می‌شده است.بعد از وصول گزارش‌های تخلف در این کارگاه، دستورات قانونی صادر شد و با ارجاع پرونده به شعبه ششم دادسرای عمومی شهرستان ری، بازپرس محترم استعلام‌های لازم را از وزارت دفاع به عنوان مرجع قانونی برای اظهار نظر درمورد مواد اولیه مصرفی در تولیدد این محصولات انجام دادند و در گزارش وزارت دفاع نیز بر غیر قانونی و قاچاق بودن استفاده از این مواد تصریح شده است.

رحیمی همچنین گفت: بازپرس پرونده در نهایت با جمع آوری ادله محکم و مستدل اقدام به تفهیم اتهام و با صدور قرار تامین وثیقه به میزان ۳۰ میلیارد ریال متهم را به زندان اعزام کرده و تحقیقات تکمیلی پرونده نیز در حال انجام است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا