خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تنش آبی شهرستان پردیس

پایگاه خبری پیام پردیس نوشت: «فرماندار پردیس در حاشیه برگزاری قرارگاه تنش آبی شهرستان اظهار داشت: باتوجه‌ به سال کم‌بارش و میزان مصرف آب در شهرستان پردیس و همچنین واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان با بحران کم‌آبی روبه‌رو هستیم.

محسن قضاتلو افزود: در حال حاضر تأمین و مصرف آب در شهرستان پردیس برابری می‌کند و اگر الگوی مصرف آب را اصلاح نکنیم در تابستان سال آینده با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

فرماندار پردیس با اشاره به برگزاری قرارگاه تنش آبی در شهرستان پردیس تصریح کرد: دستگاه دولتی و مرکز حساس بایستی از مخازن تأمین آب استفاده کنند و نباید از آب شرب برای مصارف دیگر استفاده شود.

قضاتلو در ادامه بیان داشت: شهرداری‌ها موظف شدند دراسرع‌وقت نسبت به راه‌اندازی سیستم پساب و انتقال آن از تصفیه‌خانه‌های پردیس اقدام کنند، هر چند انتقال آب پساب نیازمند اعتبار و هزینه است.

او با اشاره به بحران کم‌آبی پیش رو تأکید کرد: برای مصرف بهینه میبایست 25درصد مصرف آب را با کمک شهروندان و دستگاه‌ها کاهش دهیم تا بتوانیم از تنش آبی عبور کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس در پایان با اشاره به پایان سال و فصل خانه‌تکانی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به سال کم‌بارش در استان تهران از شهروندان درخواست می‌شود از شستشوی ماشین، لوازم منزل و فرش شستن با آب شرب خودداری کنند تا از تنش آبی شهرستان پردیس به‌درستی عبور کنیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا