خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین هتل های 5 ستاره در چابهار + امکانات و قیمت

رپورتاژ آگهی

مطمئنا اقامت در هتلی راحت و با امکانات کافی یکی از عوامل موثر در داشتن سفری لذت‌بخش است. دکوراسیون لوکس و امکاناتی مانند استخر، سالن‌های ورزشی و سرویس اینترنت از خدماتی هستند که وجودشان در هر هتل 5 ستاره‌ای ضروری است. اگر به دنبال هتل چابهار با بهترین امکانات و خدمات هستید، هتل لیپار، تنها هتل پنج ستاره چابهار را با خدماتی مانند سالن بدنسازی، بیلیارد، اینترنت و پارکینگ توصیه می‌کنیم.

معرفی هتل لیپار چابهار

هنگام سفر به چابهار با اقامت در هتلی که چشم‌اندازی به دریای شفاف و بی‌انتها داشته باشد، تجربه‌ای به یادماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد. با انتخاب اتاقی در هتل های پنج ستاره چابهار می‌توانید پس از گشت و گذار در چابهار و برگشتن به اتاق خود از پنجره رو به دریا به چشم‌انداز زیبا چشم بدوزید. این هتل در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار واقع شده و از سال 1386 شروع به کار کرده است. این هتل 4 طبقه بوده و پنجره اتاق‌های آن روبه دریای بی‌کران عمان است؛ به‌طوریکه می‌توانید از تماشای طلوع و غروب خورشید در جوار دریا لذت ببرید.

هنگام ورود به هتل لیپار با یک لابی شیک و منحصربه‌فرد روبه‌رو می‌شوید. دکوراسیون لوکس و زیبای این لابی حس خوبی به مهمانان منتقل کرده و آن‌ها را راهی اتاق‌های خود می‌کند. پس از بازسازی این هتل، تغییراتی جهت فراهم کردن رفاه مهمانان ایجاد شده است. تمام اتا‌ق‌های آن با متدهای هتلداری دنیا دکوراسیون شده و ظاهری شیک و مدرن دارند. از اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق دو تخته دبل روبه دریا (اقامت با صبحانه)، اتاق سه تخته رو به باغ (اقامت با صبحانه)، اتاق سه تخته همکف دید به محوطه (سرویس بهداشتی ایرانی، اقامت با صبحانه)، اتاق سه تخته رو به دریا (اقامت با صبحانه)، سوییت یک خوابه سه نفره (اقامت با صبحانه)، سوییت دو خوابه چهار نفره رویال (اقامت با صبحانه) اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل لیپار

سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، کلبه غواصی و استخر همه از امکانات پیشرفته هتل لیپار محسوب می‌شوند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رمپ ورودی ویژه معلولین، خشکشویی، تاکسی سرویس و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. رستوران‌ها و کافه‌های موجود در این هتل دارای منویی با آیتم‌های متنوعی هستند که غذاهای خوش‌طعمی سرو می‌کنند. می‌توانید در هتل لیپار در یک صبح دل‌انگیز حین تماشای منظره دریای عمان از صرف صبحانه‌ای دلپذیر در این رستوران‌ لذت ببرید‌. از اولین تماس‌های مهمانان با هتل، برخورد با پرسنل خوش رو پذیرش است. همچنین در این هتل نمازخانه، جعبه کمک‌های اولیه، تلویزیون در لابی، روم سرویس 24 ساعته، لباسشویی، خودپرداز و تالار پذیرایی هم وجود دارد.

اگر به ورزش علاقه دارید بهتر است بدانید می‌توانید از سالن بدنسازی هتل لیپار هم استفاده کنید. البته سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و گشت این هتل رایگان نبوده و هزینه‌ای جدا دارند. اگر می‌خواهید برای دوستان و خانواده خود سوغاتی‌های دوست‌داشتنی بخرید بهتر است بدانید در هتل لیپار، فروشگاه صنایع دستی و سوغات هم وجود دارد. پس بدون نیاز به گشت و گذار طولانی در بازار برای یافتن سوغاتی می‌توانید به این فروشگاه برای انجام خریدهای خود مراجعه کنید. کافی‌شاپ 24 ساعته هتل لیپار با نوشیدنی‌های خوش‌ طعم همواره آماده پذیرایی از مهمانان است. هر موقع از شبانه روز بدون توجه به ساعت می‌توانید به این کافی‌شاپ جذاب مراجعه کنید.

پرسنل هتل لیپار

 پرسنل خوش‌رو و مهربانی که در این هتل به مهمانان خوش‌آمد می‌گویند، احساس خوشایندی به شما منتقل می‌کنند. کارکنان هتل لیپار توانایی ارائه اطلاعات دقیق درباره سرویس‌ها و امکانات هتل را دارند و می‌توانند مهمانان را به بهترین شکل راهنمایی کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل ساعات کاری رستوران هتل، چگونگی متصل شدن به اینترنت و… باشد. این کارکنان صبورانه به نیازهای مهمانان گوش می‌دهند و توجه ویژه‌ای به جزییات دارند. بهبود نیازها و رفع اشکالات توسط پرسنل به‌طور سریع و دقیق، احساس رضایت مهمان را بالا می‌برد. پرسنل خوش‌اخلاق و دقیقی که در این مکان مشغول به کار هستند همه برای آسایش بیشتر مهمانان می‌کوشند.

سایر امکانات و خدمات هتل لیپار چابهار

کافه‌ها و رستوران‌های هتل لیپار عبارتنداز:

  • رستوران آیدا هتل لیپار چابهار
  • فست فود هتل لیپار چابهار
  • کافی‌شاپ هتل لیپار چابهار
  • رستوران مرکزی هتل لیپار چابهار در طبقه همکف
  • رستوران روف گاردن هتل لیپار جابهار در پشت بام
  • رستوران سنتی هتل لیپار چابهار در محوطه

هتل لیپار دارای پارکینگی امن برای خودروی مهمانان است. با رزرو اتاق در این هتل دیگر نگران جای پارک نخواهید بود. هنگام اقامت در این هتل رفتن به پیاده‌روی اطراف آن را فراموش نکنید. منظره زیبای محوطه بیرونی برای سلفی و گرفتن عکس‌های یادگاری فضای مناسبی است. هزینه اقامت یک شب در هتل لیپار چابهار در اسفند ۱۴۰۲ از  ۲.۷۶۳.۰۰۰ تومان شروع می‌شود. جاذبه‌هایی که در نزدیکی هتل لیپار واقع هستند به شرح زیر است:

  • مجتمع تجاری صالحیار
  • مجتمع تجاری صدف
  • مجتمع تجاری فردوس
  • مجتمع تجاری تیس
  • بازارطلا و ابریشم

سوالات متداول

هتل‌های ۵ ستاره چابهار کدام هتل‌ها هستند؟

هتل لیپار، تنها هتل لوکس و ۵ ستاره چابهار است.

هتل لیپار کجاست؟

هتل لیپار در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار واقع شده است.

هتل لیپار چه امکاناتی دارد؟

از امکانات هتل لیپار می‌توان به مجموعه ورزشی آن که شامل سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، کلبه غواصی و استخر است، اشاره کرد. رستوران‌های و کافه‌هایی که غذاهای دریایی، ایرانی و بین‌المللی سرو می‌کنند نیز آماده پذیرایی از مهمانان هستند. اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رمپ برای معلولین و خشک‌شویی نیز از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل لیپار به کدام مجموعه‌های تجاری نزدیک است؟

مجتمع تجاری صالحیار، مجتمع تجاری فردوس، مجتمع تجاری تیس، بازار طلا و ابریشم و مجتمع تجاری صدف از مجموعه‌های تجاری نزدیک به هتل لیپار چابهار هستند.

فاصله هتل لیپار چابهار تا فرودگاه و ترمینال اتوبوس چقدر است؟

مسیر بین هتل لیپار تا فرودگاه چابهار در 30 دقیقه طی می‌شود و فاصله بین هتل تا ترمینال 10 کیلومتر است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا