خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هتل های تبریز ۵ ستاره یا ۴ ستاره؟

رپورتاژ آگهی

اگر عازم شهر تبریز هستید، ممکن است بخواهید شب را در هتل بگذرانید. با توجه به تنوع هتل‌ها از نظر رتبه، امکانات و قیمت در این شهر، بدون‌شک می‌توانید هتلی متناسب با معیارهایتان پیدا کنید. اگر اقامت لوکس همراه با برخورداری از امکانات بالا، اولویت شما در سفر به این شهر است، هتل‌ های تبریز ۵ ستاره انتخاب مناسبی هستند. در مقابل، اگر هزینه اقامت برای شما مهم است و به دنبال هتلی هستید که امکانات رفاهی را با قیمتی به‌صرفه به شما ارائه دهد، هتل‌های ۴ ستاره گزینه ایده‌آلی خواهند بود.

با این حال، اگر باز هم در انتخاب بین هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره تبریز مردد هستید، این مقاله را مطالعه کنید. ما قصد داریم بهترین هتل‌های این شهر با درجه ۵ ستاره و ۴ ستاره را به شما معرفی ‌کنیم. در پایان به بررسی این دو گروه از هتل‌ها بر اساس فاکتورهای مختلف مانند قیمت و کیفیت ارائه امکانات و خدمات خواهیم پرداخت تا راحت‌تر بتوانید هتل ایده‌آل خود را انتخاب نمائید.

معرفی بهترین هتل‌های تبریز ۵ ستاره و ۴ ستاره

آیا برای انتخاب بین هتل‌های تبریز ۵ ستاره و ۴ ستاره تنها، فاکتور امکانات و خدمات هتل ملاک است یا فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شوند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال بهتر است هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره را از جهات مختلف بررسی کنیم.

هتل‌های ۵ ستاره تبریز، طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های ۴ ستاره دارند. این هتل‌ها، در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته‌اند، به طوری که هم به مرکز شهر و هم به جاذبه‌های گردشگری دسترسی راحتی دارند. امکانات هتل‌های تبریز ۵ ستاره، به صورت پیش‌فرض ارائه می‌شوند و بابت آن‌ها، هزینه جداگانه‌ای دریافت نمی‌شود.

هتل‌ها با درجه ۵ ستاره همچنین، مجهز به مجموعه کاملی از امکانات رفاهی با استانداردهای بالا هستند. این امکانات شامل سوئیت‌های لوکس، مراکز تناسب اندام، اسپا، دسترسی به سالن‌های VIP، گزینه‌های غذاخوری متعدد (هم برای مهمان و هم برای غیر مهمان)، خدمات شبانه‌روزی، خدمات خودرو و مواردی از این دست می‌شوند.

در مقابل، هتل‌های ۴ ستاره در مقایسه با رقبای ۵ ستاره خود، امکانات استاندارد هتل شامل رستوران، سالن ورزشی، اینترنت رایگان و خدمات اتاق را فراهم می‌کند. این هتل‌ها، اغلب مورد توجه افرادی قرار می‌گیرند که به دنبال امکانات اساسی هتل با قیمت مناسب هستند. در هتل‌های ۴ ستاره، برای دریافت برخی از خدمات لازم است تا مستقیماً آن‌ها را درخواست دهید.

استفاده از نظرات میهمانان گذشته در کنار سایر معیارهای سنجش کیفیت نیز می‌تواند شما را در انتخاب یکی از این هتل‌ های تبریز ۵ ستاره یا هتل‌های ۴ ستاره کمک کند. در ادامه با تعدادی از بهترین هتل‌ های تبریز ۵ ستاره و ۴ ستاره همراه ما باشید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی از جمله هتل‌ های تبریز ۵ ستاره است که محیط مناسب همراه با بهترین امکانات رفاهی را در اختیار میهمانان هتل قرار می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۸۰ و با مدیریت هتل‌های زنجیره‌ای پارس در منطقه‌ای در نزدیکی پارک شاهگلی تبریز ساخته شد.

مجموعه اقامتی ائل گلی دارای ۱۷ طبقه و ۱۸۷ واحد اقامتی مدرن است که همگی آن‌ها مجهز به تلویزیون، چای ساز، یخچال، دراور، سرویس بهداشتی، صندوق امانات و مبلمان هستند. حمام اختصاصی با دوش یا وان در کنار تمامی لوازم بهداشتی برای آسایش شما در نظر گرفته شده است.

رستوران‌های هتل پارس، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با بالاترین کیفیت برای میهمانان سرو می‌کنند. این هتل مجهز به یک رستوران گردان است که در برج اصلی واقع شده و مناظر زیبایی از شهر و پارک را به نمایش می‌گذارد. در نزدیکی این رستوران‌، یک کافی شاپ دنج با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر انتظار نیز شما را می‌کشد.

از دیگر امکانات و خدماتی که هتل پارس به میهمانان خود ارائه می‌دهد، می‌توان به اسپا، سالن بدنسازی، فروشگاه، آرایشگاه (ویژه آقایان)، سالن کنفرانس، پارکینگ، آتلیه و خشک شویی اشاره کرد. علاوه بر این امکانات، خدمات استخر به همراه صبحانه رایگان نیز به میهمانان هتل ارائه می‌شود. مهمانانی که با وسیله نقلیه وارد می‌شوند به پارکینگ رایگان هتل نیز دسترسی دارند. از هتل پارس ائل گلی تا ایستگاه تاکسی، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو تنها ۱۲ دقیقه با ماشین فاصله است.

هتل لاله پارک تبریز

وارد تبریز که می‌شوید در اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، ساختمان ۱۴ طبقه مجلل هتل لاله با غرور تمام خودنمایی می‌کند. هتل لاله پارک تبریز در موقعیتی بسیار ویژه قرار گرفته است. این هتل نه تنها به مناطق دیدنی و سرسبز شهر تبریز دسترسی دارد بلکه، امکان خرید را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

هتل لاله از دیگر هتل های تبریز ۵ ستاره است که ۲۲۰ اتاق با امکانات کامل رفاهی را به میهمانان ارائه می‌دهد. این واحدها که بر اساس ویژگی‌ها و امکانات به اتاق‌های استاندارد و سوئیت‌های لاکچری تقسیم‌بندی شده‌اند، فضای دلنشین و آرامی را به شما هدیه می‌دهند. از جمله امکانات موجود در این اتاق‌ها می‌توان به اینترنت، سشوار، میز آرایش، تهویه مطبوع، تلویزیون IP و مینی‌ بار اشاره کرد.

اقامت در هتل لاله پارک، شما را از امکانات مدرنی بهره‌مند می‌کند. مرکز تفریحی و ورزشی، سالن کنفرانس کاملاً مجهز، استخر مجلل و حمام ترکی تنها بخشی از امکانات و خدماتی است که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد.

دستگاه ATM، بانک، اتاق عقد، سالن چند منظوره، لاندری، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارکینگ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت و روم سرویس از دیگر امکانات هتل لاله محسوب می‌شوند. رستوران این هتل با سرو غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌المللی میزبان مسافران عزیز است.

یکی از مزیت‌های هتل لاله، تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی است که ارتباط بهتر آن‌ها را با مسافران خارجی فراهم می‌کند.

هتل لاله کندوان تبریز

اقامت در یک جاذبه تاریخی باشکوه با معماری شگفت‌انگیز در دل صخره‌های طبیعی تنها در هتل ۵ ستاره لاله کندوان تبریز امکان‌پذیر است. این هتل، سومین هتل صخره‌ای جهان است که با رعایت اصول معماری صخره‌ای در روستای تاریخی کندوان ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل، لوله‌کشی آن است که امکان استفاده از آب معدنی گوارا را برای مسافران فراهم می‌کند. به همین دلیل، مسافران بسیاری را مسحور خود کرده است.

هتل کندوان دارای ۴۰ واحد اقامتی است که تنها ۱۶ اتاق آن افتتاح شده است. این اتاق‌ها به شکل اتاق‌های جکوزی‌دار و سوئیت‌های سلطنتی و امپریال طراحی شده‌اند. امکانات موجود در اتاق‌ها شامل تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، میز، مبلمان، حمام اختصاصی همراه با توالت به سبک غربی می‌شوند. لازم به ذکر است که تنها برخی از اتاق‌های هتل به جکوزی مجهز هستند. در صورتی که مایل به استفاده از آن هستید، باید هنگام رزرو، درخواست خود را عنوان کنید.

از امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، تراس، صندوق امانات، لابی، نقطه اینترنت، خدمات خشکشویی و سالن کنفرانس اشاره کرد. اینترنت رایگان در لابی موجود است. صبحانه هر روز در هتل لاله کندوان به صورت رایگان سرو می‌شود.

اگر مایلید از جاذبه‌های گردگشری اصلی شهر تبریز دیدن کنید، باید حدود یک ساعت رانندگی را در نظر بگیرید. اگر زمان کافی برای بازدید از جاذبه‌ها ندارید، تورهای گردشگری هتل، راه‌حل مناسبی هستند. ناگفته نماند، هتل لاله کندوان به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای (دامنه کوه) فاقد آسانسور است.

هتل شهریار تبریز

شهریار یکی دیگر از هتل‌های بین‌المللی تبریز است که در سال ۱۳۸۶ در بهترین نقطه این شهر ساخته شد. این مجموعه اقامتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، فراتر از انتظارات میهمانان خود عمل می‌کند. هتل شهریار تبریز ۲۰۰ اتاق و سوئیت مبله شده دارد که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده‌اند.

اتاق‌های یک نفره، دو تخته، سه تخته و اتاق‌های دبل از جمله اتاق‌های هتل هستند، علاوه بر این گزینه‌ها، سوئیت‌های دیلاکس، دیپلماتیک و پزرزیدنتال را نیز ارائه می‌دهد. همگی این واحدها دارای اینترنت بیسیم، دستگاه چای‌ساز، تهویه مطبوع همراه با کنترل جداگانه و تلفن هستند.

امکانات رفاهی هتل شامل ۲ رستوران منحصربه‌فرد به نام‌های کاکتوس و چشم‌انداز می‌شود که نمای زیبایی از شهر تبریز را مقابل شما قرار می‌دهد. سالن کنفرانس، اسخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی مجهز به دستگاه کاردیو، میز تحریر، سالن آمفی‌تأتر نیز از دیگر امکانات هتل هستند. با این حساب، هتل شهریار هم برای سفرکاری و هم خانوادگی، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

از هتل شهریار فاصله چندانی تا مراکز خرید ندارید. این خبر خوب برای آن دسته از مسافرانی است که به خرید و بازارگردی علاقه زیادی دارند. از جاذبه‌های این منطقه می‌توان به مسجد کبود، موزه آذربایجان، بازار بزرگ تبریز و خانه امیر نظام اشاره کرد. فرودگاه بین المللی تبریز نیز ۱۶کیلومتر تا هتل بین المللی شهریار فاصله دارد.

هتل رویال پالاس تبریز

در کنار دیگر هتل‌های ۴ ستاره تبریز، هتل رویال پالاس با ارائه امکانات و خدمات بی‌نظیر، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های هم‌رده خود شناخته می‌شود. این هتل در سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. معماری هتل رویال، اولین چیزی است که بدو ورود شما را مسحور خود می‌کند. می‌توانید تا اتمام امورات مربوط به پذیرش، در لابی با فضای آرام و لوکس بر روی صندلی‌های راحت استراحت کنید.

هتل رویال دارای ۶ طبقه و ۴۵ باب واحد اقامتی است. با رزرو هر کدام از اتاق‌های دو تخته دبل، توئین، سه تخته و یا چهار تخته رویال امکان استفاده از امکاناتی مانند میز تحریر، مبلمان، اینترنت و تلفن را خواهید داشت. طراحی این اتاق‌ها، ترکیبی از رنگ‌ها و المان‌های دکوراتیو است که زیبایی آن را دوچندان کرده‌اند.

هتل رویال، امکانات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به مجموعه آبی هتل اشاره کرد که شامل حمام ترکی، استخر و سونا می‌شوند. خدمات ماساژور در این مجموعه، خستگی سفر را از تن شما به در می‌کند. علاوه بر این، هتل رویال امکانات دیگری نظیر سینما، رستوران، کافی‌شاپ، بوتیک، سالن همایش و سالن ورزشی نیز ارائه می‌دهد.

رستوران هتل رویال، با تنوع و کیفیت غذایی بالا و سرآشپزهای حرفه‌ای به بهترین نحو از میهمانان پذیرایی می‌کنند. فضای رستوران، دنج و آرامش‌بخش است. میز و صندلی‌های شیک و مرتب به گونه‌‌ای چیده شده‌اند تا مسافران علاوه بر احساس راحتی از نمای بیرون رستوران نیز لذت ببرند.

هتل عمارت میرزا مهدی فراش باشی ( سرخه‌ای) تبریز

هتل عمارت میرزا مهدی فراش باشی یک هتل بوتیک ۴ ستاره در تبریز است که در سال ۱۴۰۲ افتتاح شده است. این هتل در یک خانه تاریخی قاجاری به نام عمارت سرخه‌ای که متعلق به میرزا مهدی فراش باشی، داماد مظفرالدین شاه قاجار بوده، قرار گرفته است.

هتل عمارت میرزا مهدی فراش باشی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری تبریز مانند بازار تبریز، مسجد کبود، ارگ علیشاه و موزه آذربایجان دسترسی دارد. این هتل ۶ اتاق با امکانات رفاهی کامل مانند حمام، یخچال، مبلمان، آباژور، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرویس فرنگی را در اختیار میهمانان هتل قرار می‌دهد.

هتل عمارت یادگاری از ذوق و هنر معماری ایرانی در دوره قاجاریه است. حیاط بیرونی و اندرونی هتل، زیرزمین، حوض‌خانه و آب انبار، همگی حکایت از زندگی سنتی ایرانیان دارند. به همین دلیل چشم به راه مسافرانی است که به تاریخ گذشته و معماری آن دوران علاقه زیادی دارند.

خبر خوب این‌که، عمارت تاریخی فراش‌باشی در محدوه طرح ترافیک نیست. بنابراین با خیال راحت و بدون دغدغه ترافیک به نقاط مختلف تبریز دسترسی دارید. لازم به ذکر است که اینترنت وای‌فای در قسمت لابی به صورت محدود برقرار است. برای استفاده از آن در دیگر قسمت‌های هتل باید هزینه‌ای جدا مطابق با تعرفه بپردازید.

هتل گسترش تبریز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ۴ ستاره تبریز، هتل گسترش است. ساختمان این هتل در ۱۳ طبقه در سال ۱۳۵۰ بنا شد. این هتل ۱۵۰ اتاق و سوئیت متنوع که شامل اتاق یک تخته کینگ، اتاق چهار تخته، سوئیت‌های جونیور و اکسکیوتیو می‌شوند را برای میهمانان عزیز طراحی کرده است. از این اتاق‌ها، چشم‌انداز زیبایی از شهر پیش روی شما قرار می‌گیرد. اقامت در این واحدها، شما را از امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، کمد لباس، چایساز، صبحانه رایگان و روم سرویس برخوردار می‌کند.

از جمله امکانات رایگانی که هتل گسترش برای شما در نظر گرفته یکی مجموعه آبی هتل است که شامل امکانات استخر و سونا می‌شود. باشگاه ورزشی از دیگر امکانات رایگان است که امکان فعالیت‌های متنوع ورزشی در محیطی دلباز و مجهزی را برای شما فراهم می‌کند.

در هتل گسترش، سالن‌های چندمنظوره از جمله سالن‌های کنفرانس و همایش ساخته شده است که به بهترین تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده‌اند. تالار عروسی با ظرفیت‌های مختلف برای انواع مراسمات جشن، عقد و عروسی طراحی شده است.

موقعیت مکانی عالی هتل گسترش باعث می‌شود تا به راحتی از جاذبه‌هایی مانند خانه پروین اعتصامی، موزه سفال، باغ گلستان، بوستان مینیاتوری، دروازه گجیل، خانه مشروطه و مسجد کبود دیدن کنید.

هتل بین المللی تبریز تبریز

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۴ ستاره تبریز، هتل بین‌المللی تبریز است. این هتل که در سال ۱۳۵۱ افتتاح گردیده برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است. ساختمان هتل آمیخته‌ای از معماری مدرنیته و سنتی است. این هتل با ۱۳۲ اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته با امکانات رفاهی و خدمات لازم مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. همه چیز در این هتل با دقت و ظرافت طراحی شده تا اقامت آسوده و راحتی برای شما فراهم آورند.

در دکوراسیون اتاق‌های هتل تبریز سعی شده تا از رنگ‌های روشن استفاده شود. بی‌شک اقامت در آن‌ها، آرامش خاصی به شما تزریق خواهد شد. نور طبیعی که در این اتاق‌ها به کار گرفته شده، فضای روشن و دلبازی برای میهمانان فراهم می‌کند. چیدمان مبل‌ها و تخت خواب‌ها به گونه‌ای است که فضای کافی برای حرکت و جابه‌جایی میهمانان وجود داشته باشد.

در تمامی اتاق‌های هتل تبریز، سرویس بهداشتی فرنگی، کابین دوش و وان (فقط اتاق سه تخته فاقد وان است)، سرویس بهداشتی ایرانی، میز آرایش، تلویزیون، یخچال، میز و صندلی و کشوی پاتختی وجود دارد.

ساختمان هتل بین‌المللی تبریز، ۵ طبقه است و در طبقات همکف و زیرین، رستوران و سالن بالوت و نیلوفر خود را طراحی کرده که انواع غذاهای ایرانی و خارجی در آن‌جا سرو می‌شوند. میهمانان در طول اقامت در هتل تبریز می‌توانند از خدمات پارکینگ رایگان استفاده کنند.

از همه مهمتر، هتل تبریز به بسیاری از جاذبه‌های این شهر مانند موزه قاجار (خانه امیر نظام)، مسجد کبود، مرکز خرید جواهر، کاخ موزه، خانه مشروطه و پارک تفریحی ائل گلی دسترسی مناسبی دارد.

هتل آزادی تبریز

هتل آزادی تبریز از سال ۱۳۹۷ پذیرای مسافران مختلف بوده است. این هتل از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر است که ۴۳ واحد اقامتی درجه یک که با بهترین لوازم تزئین شده‌اند را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در هتل آزادی می‌توانید بر اساس بودجه و تعداد نفرات، یکی از اتاق‌های دبل، توئین و یا سوئیت‌های افیشنسی را رزرو کنید. این واحدها سه تخته هستند، بنابراین اگر با خانواده هستید، انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

هتل آزادی در مجاورت بناهای اصلی و مهم تبریز واقع شده است، بنابراین با کمی رانندگی می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند بازار تبریز، میدان ساعت، مسجد کبود، خانه مشروطه و … بازدید کنید. می‌توانید از خدمات تاکسی‌‌سرویس که در هتل دایر است نیز جاذبه‌‌ها استفاده کنید. از این هتل، همچنین به اتوبوس‌های بی‌آرتی تیز دسترسی راحتی دارید.

هتل آزادی دارای یک رستوران مجلل با تنوع غذایی بالا و امکانات کیفی است. اگر هم هوس قهوه کردید، کافه هتل با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از شما به گرمی استقبال می‌کند. لابی هتل خدمات خوبی به میهمانان ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای موقعیت مکانی هتل، دسترسی به فرودگاه تبریز است. این ویژگی به خصوص برای افرادی که استرس جاماندن از پرواز دارند، بسیار حائز اهمیت است.

مجتمع پتروشیمی تبریز

مجتمع پتروشیمی تبریز اقامتگاهی ۴ ستاره واقع در بلوار استاد شهریار است که در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و به علت ارتقای امکانات نیز در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل بر روی تپه‌ای ساخته شده که باعث می‌شود نمای زیبایی از شهر تبریز را هر لحظه از پنجره‌های هتل مشاهده کنید.

مجتمع دارای ۴۲ باب واحد اقامتی بزرگ و زیبا است که در انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئیت‌های معمولی و رویال به مسافران ارائه می‌شود. این واحدها دارای امکاناتی مانند تلویزیون، وای فای، یخچال، تلفن، چای ساز، مبلمان، چیلر، حمام اختصاصی، بخاری و سیستم تهویه مطبوع هستند. میهمانان در طول اقامت خود در هتل از  امکانات پذیرایی و صبحانه رایگان بهره‌مند می‌شوند. در مجاورت مجتمع، بنای سرسبز و زیبایی ساخته شده که هر روز می‌توانید صبحانه خود را در آن‌جا نوش‌جان کنید.

امکانات مورد استفاده مجتمع پتروشیمی شامل مجموعه‌ای از امکانات اقامتی، ورزشی، تفریحی، فرهنگی و آموزشی می‌شوند. از جمله امکانات اقامتی هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، کتابخانه، آتش‌نشانی، انبار چمدان، ماشین لباسشویی، اتاق سیگار، روزنامه و کافی‌نت اشاره کرد. علاوه بر این، کافه، زمین تنیس، زمین بازی کودکان و باشگاه ورزشی برای دوستداران به ورزش در نظر گرفته شده است.

استخر این مجموعه مجهز به آب تصفیه‌شده و سیستم گرمایش است که بهترین مکان برای شنا و آب تنی در تمام فصول سال است، همچنین جکوزی و ماساژورهای قوی که خستگی را از تن شما خارج می‌کند.

هتل های تبریز ۵ ستاره یا ۴ ستاره؟ کدام بهتر است؟

انتخاب هتل مناسب از بین هتل های تبریز ۵ ستاره یا ۴ ستاره، جزء مهمی از برنامه‌ریزی‌های سفر محسوب می‌شود. به طور کلی، عوامل متعددی هستند که می‌توانید بر اساس آن‌ها هتل مناسب خود را انتخاب کنید. بودجه، اولین عاملی است که باید در نظر بگیرید. طبیعتاً هتل‌های ۵ ستاره، قیمت بالاتری نسبت به هتل‌های ۴ ستاره ارائه می‌دهند. اگر سفر اقتصادی مدنظر شما باشد، هتل‌های ۴ ستاره، انتخاب مناسبی هستند.

اگر می‌خواهید از امکانات و خدمات درجه یک استفاده کنید، هتل‌های ۵ ستاره بهترین انتخاب خواهند بود. کیفیت غذاها، تنوع رستوران‌ها، دکوراسیون اتاق‌ها، خدمات و امکانات تفریحی متنوع و … این هتل‌ها قابل مقایسه با هتل‌های ۴ ستاره نیستند.

هتل‌های ۴ ستاره تبریز، امکانات و خدمات محدودی نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دارند. با این حال، این هتل‌ها نیز گزینه‌های ایده‌آلی برای اقامت در تبریز هستند، خصوصاً اگر برایتان اقامت مقرون‌به‌صرفه در اولویت باشد. این هتل‌ها در بهترین موقعیت شهر واقع شده‌اند و تنوع بیش‌تری در مقایسه با هتل‌ های ۵ ستاره دارند.

لوکس‌ترین هتلهای تبریز کدامند؟

اگر به دنبال اقامتی لوکس و به یادماندنی هستید، ما به شما رزرو هتل های 5 ستاره تبریز را پیشنهاد می‌کنیم. هتل لاله‌ پارک تبریز، هتل شهریار تبریز و هتل پارس ائل گلی تبریز از معروف ترین و محبوب‌ترین هتل های پنج ستاره تبریز هستند که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران می‌باشند. اگر قصد اقامت در کندوان دارید، می‌توانید هتل لاله کندوان تبریز را نیز که به صورت صخره‌ای و کله‌ قندی می‌باشد، رزرو کنید.

بررسی نظرات مسافران قبلی نیز تا حدودی در این انتخاب راهگشای شما خواهند بود. با این کار به نحوه خدمات‌دهی، برخورد کارکنان، کیفیت غذا و اطلاعاتی از این قبیل دست پیدا می‌کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری از قیمت هتل‌ها، امکانات و خدمات، موقعیت مکانی همچنین نظرات مسافران قبلی آن‌ها بدست آورید، می‌توانید روی منبع ایران هتل آنلاین به عنوان یک مرجع معتبر و جامع حساب باز کنید.

منبع:

ایران هتل آنلاین

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا