خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ساعات اولیه‌ی انتخابات در جنوب تهران

از ساعاتی قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آغاز شده‌است. ساعات اولیه‌ی انتخابات در جنوب تهران با فضایی مثل انتخابات گذشته مجلس همراه بود.

در ادامه گزارش انصاف نیوز از ساعات اولیه‌ی انتخابات در مناطق جنوبی تهران را می‌خوانید:

مانند دوره‌های پیشین انتخابات میانگین سنی افراد حاضر در ساعات اولیه‌ی انتخابات بالاست و درصد حضور آقایان از خانم‌ها بیشتر به نظر می‌رسد.

برخی حوزه‌های انتخابیه در مناطق جنوب تهران دیرتر از ساعت مقرر کار خود را آغاز کردند و همین موضوع باعث ایجاد صف در برابر برخی شعب دریافت رای در مساجد و مدارس بین ساعت ۸ تا ۹ صبح شده بود. اتفاقی که در دوره‌های پیشین انتخابات هم رخ می‌داد و معمول است.

بنا بر آنچه از سوی رای‌دهنگان گفته می‌شد بیشتر آنها که در ساعات اولیه‌ی رای‌گیری در مناطق جنوبی تهران در انتخابات مشارکت کردند به جناح اصولگرا نزدیک هستند.

گپ‌وگفت خبرنگار انصاف نیوز با بعضی از رای‌دهندگان حاکی از آن است که اغلب آنها تمایلی به رای دادن به تمام افراد حاضر در لیست‌های جریان اصولگرا نداشته و نام ترکیبی از افراد را در برگه‌ی رای می‌نویسند.

تفاوت پوشش بین برخی افرادی که در مدارس رای می‌دهند و آنهایی که در شعب دریافت رای در مساجد حاضرند جلب نظر می‌کند.


توضیح در ساعت 17:22، روز جمعه: بخش‌هایی از گزارش به صلاحدید سردبیر حذف شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مال ما با ابنکه جنوب نیستیم خوب بود خیلی هم در ساعات اولیه نرفتیم ولی نسبت به دفعه قبل خوب بود خانم و اقاشم تقریبا برابر بودند میانگین سنی هم معمولی بود تقریبا از دفعه قبل به نطرم بیشتر بود

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا