خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور دو کاندیدای میانه‌رو ردصلاحیت‌شده در دیدار اعضای خبرگان با رهبری

حسن روحانی و سیدمحمود علوی، دو کاندیدای میانه‌رو رد صلاحیت‌شده انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دیدار اعضای این مجلس با رهبری حضور داشتند.

آقایان روحانی و علوی با وجود سابقه‌ی حضور در مجلس خبرگان رهبری و تایید اجتهاد آنها در دوره‌های پیشین از سوی فقهای شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران پس از ردصلاحیت با ارسال سه نامه از شورای نگهبان خواسته‌است تا دلایل ردصلاحیتش را اعلام کند.

سخنگوی شورای نگهبان چندی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز از پاسخ به نامه‌ی روحانی پس از برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داده بود که ظاهرا هنوز عملی نشده است.

در آخرین دیدار نمایندگان پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان با رهبری محسن اسماعیلی، کاندیدای میانه‌رو انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشت. آقای اسماعیلی در انتخابات ۱۱ اسفند که با مشارکت حدود ۴۰ درصدی برگزار شد نتوانست رای لازم را از مشارکت‌کنندگان در انتخابات کسب کند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که در این دیدار حاضر بود کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از مازندران بود که رای لازم برای حضور مجدد در این مجلس را کسب نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خیلی با حال بود اونجایی که خو‌استین بگین اسماعیلی تایید شد ولی رای نیاورد به میزان مشارکت اشاره کردین. شما واقعا بدبختین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا