خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا سفر رئیسی به گیلان لغو شد؟ | او برای پیگیری یک «مسئله مهم» در تهران ماند

محسن منصوری، معاون اجرایی دولت درباره‌ی لغو سفر رئیس دولت سیزدهم به گیلان برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار گفت: آقای رئیسی تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند.

آقای منصوری گفت: ساعت ۵ و نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند.

ایرنا، خبرگزاری دولت، گزارش داد:

محسن منصوری در مراسم بهره برداری از آزاد راه منجیل-رودبار گفت: حامل سلام و تهیت رئیس جمهور به مردم استان گیلان و شهرستان رشت و رودبار منجیل هستم.امروز ساعت ۵نیم صبح رئیس جمهور در دفتر کارخود حضور داشتند و تماس گرفتند و گفتند که بنا به برنامه ضروری و برای پیگیری مسئله مهم باید در تهران باشند لذا فرمودند ضمن ابلاغ سلام، در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی و افتتاح پروژه ها خدمت مردم این استان خواهند رسید.

وی با بیان اینکه یک نیمه تمام دیگر امروز تکمیل شد، گفت: برای این پروژه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده و از منظر فنی در پروژه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون اجرائی رئیس جمهور بیان کرد: رییس جمهور اصرار داشتند تا قبل از عید این پروژه به بهره برداری برسد و مردم در ایام‌پرتردد از این آزاد راه بهره مند شوند تا تعطیلات عید به کام مردم شیرین شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا