خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عاقبت سارقی که در سمنان خودش را به معلولیت می‌زد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارقان سیم و کابل برق در پوشش معلولیت جسمی یکی از آنان خبر داد.

سایت پیام گوی سمنان به نقل از ایسنا نوشت: «سرهنگ علیرضا شالینی ۱۷ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در شاهرود، پلیس شهرستان ماموریت پیدا کرد تا نسبت به پیگیری موضوع به صورت ویژه اقدام کند.

او با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس در این زمینه افزود: در آخر هویت دو سارق سابقه دار برای پلیس برملا شد و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارقان ، مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

به گفته این مقام انتظامی یکی از سارقان با معلولیت جسمانی و کمک همدست خود اقدام به قطع کردن سیم و کابل برق کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: توجه شهروندان نسبت به توصیه ها و هشدارهای پلیسی نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد و مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمان قطع برق مراتب را در اسرع وقت به پلیس اعلام کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه کنند دیگه این همه اختلاس و دزدی در ایران اونا مهم نیستند این 400 میلیون مهمه ،خوب شما که بلدین یه ناظرانی واسه این املاکی ها ،نمایشگاهای خودرو سایپا ایران‌خودرو ، بازار ، لوازم خانگی ووووووو بذارین که اینقدر دزدی پدر مردمو در آورده و به دزدی ناچار دست میزنن

    14
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا