خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به اظهارات مهدی نصیری در بی بی سی

مهدی نصیری که در کاناداست در مصاحبه‌ای با بی بی سی فارسی ضمن بیان انتقادات و ادعاهایی درباره‌ی شرایط کشور خواستار تحقق اتحاد میان آنچه طیف‌های مختلف اپوزیسیون می‌خواند شد.

این مصاحبه‌ی مدیر مسئول پیشین روزنامه‌ی کیهان با واکنش‌هایی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس همراه شد که تعدادی از آن به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در پی می‌آید:

واکنش‌ها به اظهارات مهدی نصیری در بی بی سی

جعفر یوسفی: چه کسی فکرش را می‌کرد مهدی نصیری از کانادا در مصاحبه با BBC برای موفقیت براندازان جمهوری اسلامی طرح «ترمیم شکاف بین تاجزاده تا شاهزاده» را ارائه کند!!
‎#سقوط_آزاد

نصرت‌الله تاجیک: مهدی نصیری در مصاحبه با BBC فارسی از کانادا فرمود با حذف تابوها فاصله تاج زاده و شاهزاده از بین رفتنی است! با این خون تازه در رگ اپوزوسیون، خدا بخیر کند! ج ا امشب خواب به چشمش نمیرود! نمیدانم این چه حکمتی است هم سیاستمداران شب کار شده اند و هم نظامی ها که موشکها را شب آتش میکنند!

شایان: مهدی نصیری سطحیه؛ بی عمق. چه آن موقع که در کیهان می‌نوشت و چه امروز که مقابل جمهوری اسلامی ایستاده …

گریگوری: نصیری […] در هر روزگار به سویی می چرخد، دورانی در کیهان و صبح بسان محمود غزنوی انگشت در جهان می کرد و قرمطی /دگراندیش می جست و در زمانی هم دنبال پاک کردن نام ابن سینا، سهروردی، صدرا و… از کتابها بود و اکنون هم با خزعبل بافتن بقول خود دنبال تابو شکنی.

حسام حیدرزاده: نصیری خودشو انقدر جدی و دست بالا نمیگیره که شما!

آرش عزیزی: حرف درست مهدی نصیری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام انصاف نیوز عزیز بنده چند روز پیش در رابطه با مهدی نصیری نوشتم چرا سانسور کردن لطفا همان را منتشر کنید

    6
    2
  2. چرا باید این افراد نظرات خود را از طریق رسانه های بیگانه نشر دهند؟باید امکان گفتگوی ازاد در داخل فراهم شود و نقد ان نیز امکان پذیر باشد

    30
    5
  3. آقایان قضایی و مدیران ناکارامد، شما باید محل امن و آرامش مردم باشید
    چرا مردم را مقابل هم قرار داده اید

    البته تار موی دختران کم سن را دیدید که همین شما ها باعث این وضعیت شدید،
    خوب حالا ناراحتید مردانی چون مهدی نصیری و آقا میری و ووووووو مخالف هستند و اجازه بیان مشکلات داخل و راه حل نمی دهید، پس مجبورند از راه دیگری آزادی بیان داشته باشند، از خدا میخوام تا کشورم به روز سیاه نیافتاده خودتان ریشه فساد و درد را درمان کنید

    4
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا