خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان «گشت 2»: شما الان عصبانی هستید بعدا پاسخ می‌دهم

«سعید سهیلی» کارگردان فیلم «گشت 2» در نشسست خبری در پاسخ به سوال یک خبرنگار گفت: شما الان ناراحت هستید. بعدا به سوال شما پاسخ می‌دهم.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نشست خبری فیلم «گشنت 2» با حضور منتقدان و اصحاب رسانه با اجرای «محمود گبرلو» در سالن کنفرانس حافظ برج میلاد برگزار شد.

در این نشست «سعید سهیلی» کارگردان این اثر، «حمید فرخ نژاد» بازیگر و دیگر عوامل فیلم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

لحظاتی قبل از شروع کنفرانس خبری نامزدهای بخش سودای سیمرغ اعلام شد و نام «ساعد سهیلی» بازیگر این اثر به عنوان نامزد بخش بازیگر مکمل مرد در این لیست بود.

سعید سهیلی کارگردان گفت: ارشاد نقشی در روند فیلم من نداشت. فقط مشکل فیلم من این است که باید زمانش کوتاه تر باشد. این فیلم باید حدود 90 دقیقه باشد ولی اکنون طولانی است.

خبرنگار برنامه پرانتزباز در انتقادی تند به فیلم گفت: ما اکنون مواجه هستیم با فیلمی که با کلمات بد یا آروغ زدن می‌خواهد مخاطب را بخنداند به نظر من فیلم سخیفی است.

سهیلی پاسخ داد: به نظر من نمی‌شود با یکی دوتا صحنه گفت که کل فیلم سخیف است. به نظر من شما الان عصبی هستید. بهتر است که بعدا در فضایی آرام راجع به این موضوع حرف بزنیم.

«محمود محمد کیان» نویسنده اثر هم گفت: سخیف بودن یک امر نسبی است و من نمی‌دانم چرا منتقدین اصرار دارند بخش اجتماعی فیلم را ببینند و فقط لایه روی کار را ببینند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره عدم اکران «گشت ارشاد» گفت: من همان موقع گفتم که این شتری است که الان جلوی در من خوابیده اما اگر به آن واکنش ندهید برای همه اتفاق می‌افتد. اما در آن زمان خانه سینما خفقون گرفته بود.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ” نمی‌دانم چرا منتقدین اصرار دارند بخش اجتماعی فیلم را نبینند و فقط لایه روی کار را ببینند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا