خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غیبت سه ساله ساره بیات پس از بازی در چند پروژه ناموفق به نفعش تمام شد | فرش قرمز «چشم بادومی» برای بازیگر «دل»

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ساره بیات بعد از سه سال دوری از بازیگری این روزها برای فیلم «چشم‌بادومی» به کارگردانی ابراهیم امینی جلوی دوربین رفته است. درست است که از آخرین حضور ساره بیات در سینما و شبکه نمایش خانگی سه سال می‌گذرد اما در سال‌های منتهی به آغاز این دوری سه‌ساله با اثر قابل توجهی در کارنامه‌اش روبه‌رو نبودیم. بنابراین به نظر می‌رسد غیبت کوتاه مدت این بازیگر بیشتر به نفع او تمام شده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، ساره بیات پس از موفقیت در «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، در چند اثر قابل‌قبول سینمایی از جمله «فصل فراموشی فریبا»، «خداحافظی طولانی»، «ناهید»،«عادت نمی‌کنیم» ، «محمد رسول‌الله»، «بیست‌ویک روز بعد» و … حضور پیدا کرد و برای «فصل فراموشی فریبا» و «عادت نمی‌کنیم» جوایزی هم گرفت.

از سال 1396 اما عملا موفقیتی در سینما نداشت. او در فیلم‌هایی مثل «رحمان 1400»، «هزارتو» و «عنکبوت» بازی کرد. نقشش در «رحمان 1400» بسیار کوتاه بود و حضورش در هیچ‌یک از دو فیلم «هزارتو» و «عنکبوت» نتوانست به فروش این فیلم‌ها کمکی کند. حتی فیلم «سمفونی نهم» محمدرضا هنرمند هم که بیات در آن حضور داشت، جزو آثار موفق این کارگردان نبود.

بیات در شبکه نمایش خانگی سه سریال با منوچهر هادی کار کرد که هیچ‌یک از آنها‌ آثار قابل دفاعی نبودند. شاید بتوانیم «عاشقانه» را با اغماض اثری قابل‌قبول به حساب بیاوریم اما به طور حتم سریال‌های «دل» و «گیسو» انتخاب‌های موفقی برای این بازیگر نبودند. هر دو سریال با انتقادهای زیادی روبه‌رو شدند و حتی بازیگران آنها هم از بازی در این آثار ابراز پشیمانی می‌کردند.

درست است که شاید یک دوره رکود در کارنامه هر بازیگری به چشم بخورد اما دست‌کم درباره ساره بیات می‌توان گفت این غیبت سه ساله کاملا به نفعش بوده و امیدواریم در این بازگشت مجددا، با اثار قابل‌توجهی از او مواجه شویم.

«چشم بادومی» اولین تجربه کارگردانی ابراهیم امینی است. این کارگردان پیشتر به خاطر همکاری در نگارش فیلمنامه‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «درخت گردو» و «موقعیت مهدی» شناخته شده بود و حالا باید دید اولین اثرش چه کیفیتی خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا