خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهران مدیری پس از «اسکار» سراغ گیم‌شوی جدیدی با حضور چهره‌هایی ناشناس رفت | مصاف مدیری با شاخ‌های گل‌ یا پوچ

مهران مدیری که در اولین قسمت فصل ششم «اسکار» خبر از پایان تولید این مسابقه داده بود، حالا قرار است در گیم‌شوی جدیدی به نام «گل‌ یا پوچ» با فیلیمو همکاری کند. این‌بار دیگر خبری از چهره‌های شناخته شده و مطرح نیست و مدیری برای این مسابقه روبه‌روی شرکت‌کننده‌هایی خواهد نشست که در تبحر زیادی در بازی گل‌یاپوچ دارند. مدیری پیش‌تر در «ببخشید شما» و «دورهمی» هم نشان داد بود می‌تواند برنامه‌ای را با حضور افرادی غیر از چهره‌های شناخته‌شده، با موفقیت پیش ببرد.

به گزارش فیلم‌نیوز، امروز در خبری اعلام شده که مهران مدیری به‌زودی با گیم‌شویی به نام «گل‌یاپوچ» بازمی‌گردد؛ گیم‌شویی تخصصی در زمینه گل‌یاپوچ که علی اسدزاده آن را تهیه‌کرده و در پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

آنطور که از تصاویر منتشر شده از این گیم‌شو برمی‌آید، در آن خبری از چهره‌های مطرح نیست و اینبار مدیری قرار است مقابل گیمرهای گل‌یاپوچ بنشیند و یک مسابقه جدی و بامزه را پیش ببرد.

مدیری پیشتر هم تجربه پیش بردن برنامه یا مسابقاتی از این جنس را داشته. در دهه هفتاد بخشی از برنامه «ببخشید شما» به گفت‌وگوی او با مردمی از مشاغل مختلف اختصاص داشت و موقعیت‌های بامزه‌ای هم به واسطه آن شکل می‌گرفت.

در برنامه «دورهمی» هم بخش اول در ارتباط با گپ‌وگفت مدیری با شرکت‌کنندگان پیش می‌رفت و بعد از آن بود که نوبت به گفت‌وگوی او با مهمان برنامه می‌رسید.

در مسابقه «دورهمی» هم پیش از اینکه پای بازیگران شناخته شده به این مسابقه باز شود، آن را به حضور مردم معمولی پیش می‌برد.حالا باید دید این‌بار مصافش با شرکت‌کننده‌هایی که تبحر زیادی در بازی «گل‌یاپوچ» دارند چگونه خواهد بود. آیا اینبار هم می‌تواند مخاطبان را پای برنامه‌اش بنشاند و به گل‌یاپوچ علاقه‌مندشان کند؟

گیم شو «گل یا پوچ» به تهیه‌کنندگی علی اسدزاده تهیه‌کننده سریال‌های موفق «قورباغه» و«خاتون» تولید شده و قرار است به شکل اخصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا