خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی حزب اعتماد ملی: تا به حال دو جلسه درباره‌ی انتخابات تشکیل داده‌ایم

محمدصادق جوادی حصار، سخنگوی حزب اعتماد ملی می‌گوید تا به حال دو جلسه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تشکیل شده است. تصمیم این حزب در این انتخابات بر این است که اگر گشایش معناداری اینبار حاصل شود، «کاندیدای تمام عیار اصلاح‌طلبی» نیز حاضر شود و مابقی احزاب اصلاح‌طلب نیز از او حمایت کنند این حزب نیز از حمایت خواهد کرد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: فعلا هیچ کاندیدایی را به عنوان کاندیدای حزبی معرفی نخواهند کرد. البته احتمال دارد در روزهای آینده با یکی، دو تن از گزینه‌های حزبی نیز وارد مذاکره شوند. به شرط میل شخصی این افراد از آن‌ها خواهند خواست که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

آقای جوادی حصار مجدد تاکید کرد که تا به حال تصمیمشان بر این بوده که کاندیدای حزبی نداشته باشندو گفت: با دو گزینه‌ صحبت و مذاکره شده اما هنوز نپذیرفته‌اند که در انتخابات شرکت کنند.

جوادی حصار گفت: بعد از آن دو گزینه دیگر بعید است کاندیدای درون حزبی‌ای داشته باشند که شرایط عمومی ریاست جمهوری را داشته باشد، مورد توجه احزاب اصلاح‌طلب و اعتدالیون و از جانب دیگر مردم قرار بگیرد.

او باز هم تکرار کرد که اگر جبهه‌ی اصلاحات به گزینه‌ای برسد و آن گزینه شرایط احراز اثبات اصلاح‌طلبی را داشته باشد حتما از او حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. برای انتخابات ریاست جمهوری دکتر پزشکیان و دکتر ظریف و مهندس جهانگیری و مهندس محسن هاشمی و دکتر همتی و دکتر عارف با هم بیایند تا رقیب تا لحظه آخر نتواند فشار را روی یک گزینه بیاورد.
    دکتر پزشکیان و دکتر ظریف محبوبیت خیلی بالایی دارند.چون شخصا در جامعه با همه ارتباط دارم با آگاهی میگویم.
    از لاریجانی و جهانگیری فقط برای ظربه گیر استفاده شود.وگرنه این دو نفر محبوبیتی در جامعه ندارند.
    اصولگرایان هم فتاح خوب است. بعدش دهقان خوب هستند.قالیباف محبوبیت سابق را ندارد.از دو جناح مورد انتقاد است.پس سراغ قالیباف نروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا