خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گشت ارشاد جدید «با جدیت» ادامه دارد

پلیس اعلام کرد که «طرحِ نور فراجا» یا همان گشت ارشاد سابق، «در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم با جدیت استمرار دارد».

بنا بر گزارش خبرگزاری فارس، «مرکز اطلاع‌رسانی فاتب در اطلاعیه ای حمله به مامور پلیس را اقدامی غیرقابل اغماض و قابل پیگرد قضایی اعلام کرد و گفت: با ضارب برخورد قانونی می‌شود.»

این خبرگزارش نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی فاتب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد «پلیس پس از بررسی دقیق موضوع و استماعِ اظهارات صریحِ فردِ ضارب و مامورِ فراجا دریافت که عاملِ اصلیِ درگیری فردِ خاطی بوده است. او به سبب ناتوانی در کنترل خشم و پرخاشگری به مامور پلیس که به اذعان صریحِ شاهدان و فرد ضارب، با رفتار توأم با ادب و احترام در حال تذکر لسانی به افراد بدپوشش در اجرای ِطرحِ نور بوده حمله‌ور شده است. لیکن پلیس به منظور پیشگیری از تکرار این‌گونه اقدامات ناهنجار موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌نماید. فراجا مجریِ قانون و رکنِ انتظام بخشِ کشور است و لاجرم تعدی به پلیس، تعدی علیه قانون و امنیت جامعه تلقی می‌گردد. یادآور می‌شود که طرحِ نور فراجا در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم با جدیت استمرار دارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. توضیح بدید ایا اگر گشت ارشاد هم به نوامیس و مردم حمله میکنند هم شما با جدیت برخورد میکنید ؟ مردم چه طور اگر از طریق مراجع قضایی پیگیر شوند راه به جایی میبرند که با این وحوش برخورد بشه؟یا اینجا قانون فقط برای شماست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا