خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس ستاد انتخابات شریان: بذرپاش گزینه‌ای جدی‌ست

میثم نادی، رئیس ستاد انتخابات شریان در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت که نظر این جبهه بر معرفی کاندیدایی‌ست که ادامه‌دهنده‌ی نقاط قوت دولت رئیسی باشد.

آقای نادی انتخابات مجلس را رقابتی درون‌گفتمانی و درون جبهه انقلاب می‌دانست و در مورد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: باید صبر کرد و دید که آیا باز هم می‌شود درون جبهه‌ی انقلاب رقابت ایجاد کرد یا باید نظرات مختلف را هم‌جهت کرد.

انصاف نیوز: فضای انتخابات ریاست جمهوری آینده را چطور می‌بینید؟

جبهه شریان بعد از آن اتفاق ناگوار و غم‌انگیز مانند اکثریت مردم ایران متاثر گشت. امیدواریم حکمت خداوند در این باشد که این خسارت برای ملت ایران جبران شود.

اما در مورد انتخابات وقتی ستاد انتخاباتی تشکیل داده‌ایم طبیعتا به این معناست که برنامه‌ای جدی داریم. ما به عنوان یک مجموعه‌ی مردمی با لحاظ نیازهای مختلف مردم و به خصوص جوانان نگاهمان این است که دولت بعدی باید ادامه‌دهنده‌ی کار نیمه تمام دولت آقای رئیسی باشد.

اگر کسی از میان یاران و همراهان و همکاران آقای رئیسی که با اقبال مردمی و نخبگانی هم روبرو باشد سر کار بیاید می‌تواند کار ناتمام دولت سیزدهم را به پایان برساند. البته انتظار می‌رود نقاط قوت دولت سیزدهم که مورد اشاره‌ی رهبری و مردم بوده را ادامه دهند و نقاط ضعفشان را به حداقل برسانند.

انصاف نیوز: اشاره کردید به «همکاران دولت سیزدهم»، جبهه‌ی شریان در مورد کاندیدای خاصی به نتیجه رسیده است؟

ما در شورای مرکزی شریان حدود 15 ساعت جلسه درباره‌ی این موضوع داشتیم. به این نتیجه رسیدیم که گزینه‌ی بعدی از یاران و همکاران آقای رئیسی باشد. منتهی در مورد اسم گزینه چون هنوز در حال رایزنی هستیم یکی، دو روز فرصت دهید بعد آن شخص را معرفی خواهیم کرد.

عناصر مهم در انتخاب ما یکی تحول در اداره‌ی امور کشور و حکمرانی‌ست و دیگری اینکه جبهه‌ی انقلاب به اجماعی حداکثری برسد.

انصاف نیوز: آقای بذرپاش در انتخابات آینده از جانب جبهه شریان حضور پیدا خواهند کرد؟

آقای مهندس بذرپاش از گزینه‌های جدی و مطرح این انتخابات هستند. ایشان هم همراه و همکار حاج آقای رئیسی بوده‌اند و هم دارای سوابق اجرایی روشنی در دولت‌های مختلف بوده‌اند. ایشان در هیئت رئیسیه‌ی مجلس حضور داشته‌اند و در دیوان محاسبات هم عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشتند که مورد تقدیر حضرت آقا هم قرار گرفت. به عنوان یک مدیر توانمند و جوان مطرح هستند منتهی باید یکی، دو روز دیگر صبر کنید تا ببینیم مذاکرات به چه سمتی می‌رود.

انصاف نیوز: به نظرتان این اجماع حداکثری‌ای که به آن اشاره کردید حاصل خواهد شد؟ یعنی جبهه‌ها و جریان‌های مختلف راست از جمله شریان به وحدت آرا در مورد یک کاندیدا خواهند رسید؟

اجماع دست‌یافتنی‌ست و دور از انتظار هم نیست. مجموعه‌ای از عقلای قوم مشغول رایزنی و مذاکرات طی جلسات فشرده هستند.

در انتخابات مجلس رقابت درون جبهه‌ی انقلاب درواقع درون گفتمانی بود. اینجا هم باید صبر کرد و دید که آیا باز هم می‌شود درون جبهه‌ی انقلاب رقابت ایجاد کرد یا باید نظرات مختلف را هم‌جهت کرد. اما اجماع حداکثری از برنامه‌های ماست.

انصاف نیوز: شریان هم رایزنی‌ای کرده است؟

بله، مفصل. رایزنی کرده‌ایم و همچنان در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

انصاف نیوز: پیش‌بینی‌تان از انتخابات آینده چیست؟ آیا میزان مشارکت مثلا نسبت به انتخابات مجلس افزایش پیدا خواهد کرد؟

برداشت ما این است که حتما افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا