خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم جالب قاضی برای یک متخلف

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از صدور حکم سبز توسط مقام محترم قضایی برای یکی از متخلفین زیست محیطی برای خدمات رایگان عمومی (پاکسازی حاشیه رودخانه به مدت یکماه) در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش سایت یافته (لرستان) روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، «علی سالاروند در این خصوص گفت: یک نفر از متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین و مقررات قانونی اقدام به تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی و ایجاد آلودگی زیست محیطی در اطراف رودخانه نموده بود، با رای سبز مرجع محترم قضایی به ٣٠ روز خدمات رایگان عمومی جهت پاکسازی حاشیه رودخانه‌ که در آن اقدام به تخلیه پسماندهای عمرانی نموده بود، محکوم شد.
سالاروند افزود: باتوجه به عمل ارتکابی این فرد در جهت تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی و پسماند شهری در حریم رودخانه، پرونده قضایی برای متخلف مورد نظر تشکیل و با پیگیری‌های صورت گرفته، حکم محکومیت توسط مراجع قضایی صادر گردید.

او اظهار داشت؛ علاوه بر حکم صادره این متخلف زیست محیطی به ۵٠ میلیون ریال جریمه نقدی بابت ضرر و زیان محیط زیست نیز محکوم شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان اظهار داشت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی و موجب آلودگی محیط زیست شناخته شود، ممنوع است و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا