خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان: برای حل مشکلات باید به انسان‌های توانمند تکیه کنیم

صبح امروز، مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، اعلام کاندیداتوری کرد. او گفت: اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید به انسان‌های توانمند تکیه کنیم و باهم در راستای سیاست‌های کلی قدم برداریم و با کشورهای دنیا ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش سایت ساقی آذربایجان، «این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، پس از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بابت حادثه‌ای که برای رئیس جمهور اتفاق افتاد، متاسف هستم. برای اینکه انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشیم، وارد عرضه انتخابات شدم. مشکل این است که آنچه سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری است را کنار می‌گذاریم. قرار بود ایران به جایگاه اول دست پیدا کند، برخورداری از سلامت، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، به دور از فقر و تبعیض و محیط زیست مطلوب و… شاخصه‌های مطلوب مورد نظر برای رسیدن این هدف هستند.

او افزود: ما می‌توانستیم جایگاه بهتری در منطقه داشته باشیم، تنظیم اثربخش رابطه دولت و مردم با توجه به فرصت‌های کلی از جمله ملاک‌های رسیدن به جایگاه اول در منطقه است. آیا مدیران و مسئولان براساس برابری اقدام کردند؟ باید ارتباط منطقی با دنیا برقرار می‌کردیم، باید بپذیریم همه افرادی که در کشور حضور دارند براساس توانایی و تجربه فرصت‌ها را بدست می‌آورند نه براساس حزب و جناح.

پزشکیان در ادامه گفت: کسی که قدرت در دست می‌گیرد و پاسخگو نیست برخلاف این معیارها عمل می‌کند. اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید به انسان‌های توانمند تکیه کنیم و باهم در راستای سیاست‌های کلی قدم برداریم و با کشورهای دنیا ارتباط برقرار کنیم.

گفتنی است فرصت هر داوطلب برای حضور در جمع خبرنگاران ۵ دقیقه است و میکروفن پزشکیان هنگام گفتن آخرین جمله قطع شد.

برای من مهم نیست تایید صلاحیت شوم یا خیر

او همچنین در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال که آیا با بزرگان اصلاحات برای کاندیداتوری مشورت کرده است، پاسخ داد: «جبهه اصلاحات هنوز برای انتخابات به جمع بندی نهایی نرسیده است؛ لذا مستقل وارد انتخابات شدم.»

او ادامه داد: «من کاندیدا شدم که همه چپ، راست، مذهبی و غیرمذهبی بیایند و رأی بدهند.»

او افزود: «هدف این است که ما به صحنه بیایم و هر چه خدا بخواهد همان می شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات تایید صلاحیت می‌شوید یا خیر، گفت: «برای من مهم نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا