خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی‌نژاد آمد، کارناوال محمودی‌ها در تهران به راه افتاد!

خب مطابق پیش‌بینی محمود احمدی‌نژاد برای ثبت نام آمد و جنس آمدنش مثل همان جنس ریاست‌جمهوری‌اش بود، کارناوال راه انداختند، خیابان را به هم ریختند، شعار دادند!

برترین‌ها: خب مطابق پیش‌بینی محمود احمدی‌نژاد برای ثبت نام آمد و جنس آمدنش مثل همان جنس ریاست‌جمهوری‌اش بود، کارناوال راه انداختند، خیابان را به هم ریختند، شعار دادند! قهرمان‌سازی‌های عامه‌پسند، شعار می‌دادند : احمدی جونمه رییس جمهورمه… از این «جون» بازی‌ها که بگذریم، باید دید در روزهای پیش رو چه اتفاقی می‌افتد، اصلا احمدی‌نژاد تایید صلاحیت می‌شود، به هر حال این قابل انکار نیست که او در میان بخش‌های از جامعه همچنان محبوبیت دارد و برخی اشاره می‌کنند که در شهرستان‌های کوچک‌تر احمدی‌نزاد را به واسطه عملگرایی‌اش دوست دارند، برخی دیگر اما به عدم محبوبیت او در طبقه متوسط اشاره دارند، طبقه‌ای که معتقد است شروع فروپاشی اقتصادی و اجتماعی دو دهه اخیر از دوران احمدی‌نژاد و تصمیمات کارشناسی‌نشده او آغاز شد. واقعیت این است که حضور یا عدم حضور احمدی نژاد در انتخابات هشتم تیر کاملا تعیین کننده است. او به هر حال بخشی از قاعده بازی را بلد است، همین رفتار رسانه‌ای‌اش نمونه خوبی است برای این که بدانیم او در پس ظاهر مثلا ساده‌اش چقدر فکر شده عمل می‌کند و جامعه هدفش را می‌شناسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ببین چی به روز مردم آمده که عامل اصلی شروع فلاکت،دزدی های نجومی و حراف بی ادب و نزاکت بخود جرات میدهد کاندیدای رییس جمهوری شود !؟ و از انفعال مردم برای نابودی باقیمانده اقتصاد سو,استفاده کند!!

  2. اینهم یکی دیگر از شباهت های جناب هاله نور و ورژن آمریکایی اش ترامپ. این افراد سریش هستند. از در بیرونشان کنید، از پنجره وارد می‌شوند. از پنجره هم بیرونشان کنید، از دودکش وارد می‌شوند.
    نسل ما تاوان چه چیزی را دارد پس می‌دهد که همدوره با این دو موجود اشتباهی شده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا