خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس: سیستم بانکی در کرمان قفل شده است

نماینده کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه طی مکاتبه با مدیرعامل بانک ملی دستور پرداخت ۵۰۰ فقره تسهیلات را دریافت کردم و اگر در استان کرمان ۵۰ فقره پرداخت شده بود از این بانک تقدیر می‌کردم گفت: سیستم بانکی در کرمان قفل شده و این موضوع زیبنده این استان نیست.

به گزارش سایت کرمان‌نو به نقل از ایرنا، «شهباز حسن‌پور روز شنبه در نشست شورای مسکن استان کرمان گفت: تاکنون با تحریم خارجی و داخلی روبرو بودیم و حالا نوعی تحریم بانکی به استان کرمان اضافه شده که وضعیت فعلی را در سایر استان‌ها نداریم؛ در این زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات بانک ملی را بررسی کنید و ببینید که آیا وضعیت سایر استان‌ها نیز به همین منوال است؟

او با اشاره به ملاقات مردمی خود و نگرانی خانواده‌ها از نرخ اجاره مسکن عنوان کرد: ۱۵۰ نفر در نمازجمعه متقاضی تأمین مسکن، اشتغال و وام بانکی بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۷ هزار و ۷۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان کرمان داریم و انتظار داشتیم که حداقل زمین ۲ هزار و ۵۰۰ روستا آماده شده باشد، باوجوداینکه زمین وجود دارد، مردم حاضر هستند که حتی دنبال وام نباشند اما واگذاری زمین در واقع وجود ندارد.

او یادآور شد: با حضور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که حومه شهر کرمان همچون روستاهای عرب آباد و سکنج زمین‌های ۴۰۰ و ۵۰۰ متری واگذار شود تا مردم برای اقامت در اطراف تشویق شوند.

حسن‌پور با بیان اینکه سامانه‌ای تعریف شود تا هر شب مدیران در آن گزارش دهند، تصریح کرد: حتی یک پروانه دررابطه‌با جهش تولید مسکن در برخی شهرها صادر نشده و این حجم بار و مسئولیت باوجود کمبود نیروی فعلی شاید مقدور نباشد لذا بایستی نیرو به اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن اضافه شود.

او با بیان اینکه پول شرکت‌ها از بانک‌های خصوصی خارج شود، کاملاً جواب می‌دهد و کار ارزشمندی است افزود: ۲ تا سه سال پول نزد بانک‌ها بوده و اقدامی برای مردم انجام نداده‌اند، شورای مسکن ویژه شهرستان کرمان برگزار شود تا این شهرستان از بلاتکلیفی خارج شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: ۲ هزار متقاضی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کرمان داریم که زمین موردنیاز آنان تأمین نشده است.

او در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت به مناسب شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان گفت: کمتر از یک ماه تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باقی‌مانده و مردم باز هم پای صندوق‌های رأی می‌آیند تا برگ زرین دیگری را رقم بزنند، در انتخابات اخیر مشارکت ۵۰ درصدی را شاهد بودیم که آمار خوبی بود؛ لذا ضمن احساس تکلیف، مردم را به شرکت در این انتخابات تشویق کنید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا