خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم: حسین شنبه زاده «جاسوس اسرائیل» است!

خبرگزارری اصولگرای تسنیم با بازنشر خبر اعلام شده از سوی دادستانی اردبیل درباره‌ی «دستگیری یک جاسوس اسرائیل» در این استان، فرد دستگیر شده را حسین شنبه زاده اعلام کرده است.

این رسانه‌ی وابسته به سپاه نوشت:

«دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری جاسوس اسرائیل اهل جنوب کشور در اردبیل خبر داد.

جلال آفاقی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متهم متواری و تحت تعقیب وزارت اطلاعات که جاسوس اسرائیل بود، در اردبیل دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور بود که با دستور قضایی و پیگیری دادستانی مرکز استان و اشرافیت سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات، در اردبیل دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: نامبرده از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با افسران رده بالای سرویس جاسوسی موساد در ارتباط بوده و زیرپوشش فعالیت ویراستاری اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز موساد از داخل کشور می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: نامبرده به ‌لحاظ تعقیب وزارت اطلاعات، پس از حضور در چندین استان به قصد اختفا و در نهایت خروج از کشور، به محض ورود به اردبیل با پیگیری‌های مستمر دفتر دادستانی و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

آفاقی تصریح کرد: خبر دستگیری این متهم دستگیر شده در اردبیل بلافاصله توسط چندین رسانه معاند برون مرزی به دنیا مخابره شده است.

«حسین شنبه‌زاده» یکی از کاربرانی است که سابقه توهین به ائمه اطهار و مقدسات را داشته و با افسران رده بالای سرویس جاسوسی موساد در ارتباط بوده در اردبیل بازداشت شده و رسانه‌ها و عوامل معاند نیز برای اینکه وی را بی‌گناه جلوه دهد با نادیده گرفتن تحرکات وی دست به سفیدشویی اقدامات او زدند اما تحرکات این فرد هتاک آنقدر متعدد است که نمی‌توان آن را پنهان کرد.

پس از اقدام ضدانقلاب برای بی‌گناه جلوه دادن «حسین شنبه‌زاده»‌ بود که کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌های هتاکی وی در برابر این موج ایستادگی کردند و نشان دادند که فضای مجازی نسبت به این تحریفات بسیار آگاه و هوشیار است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا