خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جسد مجری مشهور بی بی سی در یک جزیره پیدا شد

جسد مجری مشهور بی بی سی در یک جزیره پیدا شد.

یکی از معاونان شهردار جزیره «سیمی» یونان امروز (یکشنبه) به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که جسد مجری برنامه‌های رادیو و تلویزیون «بی بی سی» مایکل موزلی در این جزیره پیدا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، موزلی، 67 ساله، از روز چهارشنبه پس از اینکه به تنهایی برای پیاده روی در مسیری ساحلی در گرمای شدید رفته بود، ناپدید شده بود.

«کنستانتینا دیموگلیدو» سخنگوی پلیس یونان پیش از این اعلام کرده بود که جسد فردی که گمان می‌رود موزلی باشد در منطقه «آگیا مارینا» پیدا شده است اما هنوز شناسایی نشده است.

«نیکیتاس گریلیس» معاون شهردار این جزیره گفت: «شهردار جزیره و یک خبرنگار تلویزیون دولتی ERT در حال فیلمبرداری از منطقه آگیا مارینا بودند که جسد را مشاهده کردند. قطعاً‌ خودش است».

طبق این گزارش، یکی دیگر از نیروهای پلیس گفته است که جسد در زمین‌های صخره‌ای نزدیک به دریا پیدا شده است و گزارش‌های قبلی مبنی بر پیدا شدن او در غار را رد کرد.

موزلی که به همراه همسرش به جزیره سیمی رفته بود، آخرین بار ساعت 13:30 روز چهارشنبه زنده دیده شده بود. تحقیقات پلیس در خصوص مرگ او در جریان است و هنوز جزئیاتی در این خصوص منتشر نشده است.

موزلی یکی از ستون‌نویس‌های روزنامه انگلیسی دیلی میل نیز بود که تعدادی مستند در مورد رژیم غذایی و ورزش ساخته و در چند برنامه پربیننده در بی‌بی‌سی و آی‌تی‌وی حضور داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا