خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۲۵۸۱ واقعه طلاق در زنجان ثبت شد

مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۵۸۱ واقعه طلاق طی سال گذشته با نرخ طلاق ۲.۳ درصد و با کاهش نیم درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان ثبت شد.

به گزارش سایت صدای زنجان نیوز، «مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۵۸۱ واقعه طلاق طی سال گذشته با نرخ طلاق ۲.۳ درصد و با کاهش نیم درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ در استان ثبت شد.

مهدی ژاله چیان افزود: تعداد طلاق ثبت شده استان در سال ۱۴۰۱ نیز ۲ هزار ۵۹۳ واقعه، نرخ طلاق ۲.۳ و درصد تغییر نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش سه درصدی داشته است.

او اضافه کرد: تعداد طلاق ثبت شده استان در ۲ ماهه سالجاری ۳۳۴ واقعه بوده است.

این مسوول ادامه داد: به طور معمول آمار وقایع حیاتی استان در انتهای سال به صورت تجمیعی و صحیح ارائه می شود.

ژاله چیان با بیان اینکه آمار وقایع ولادت و وفات ماهانه ثبت می شود، گفت: ثبت آمارهای مربوط به ازدواج و طلاق به دلیل اعلام آن از سوی محضرهای ازدواج با ۲ ماه تاخیر انجام می گیرد.

او اظهار داشت: هم اکنون ۱۹ خدمت الکترونیکی مربوط به اداره کل ثبت احوال زنجان در سامانه سهیم ارائه می‌شود که یکی از موضوعاتی که از چند سال گذشته در ثبت احوال پیگیری می‌شود، بحث الکترونیکی شدن خدمات است.

مدیرکل ثبت احوال زنجان خاطرنشان کرد: درگاه خدمات یکپارچه الکترونیک (سهیم) مبتنی بر تلفن همراه نیز طراحی و ارائه شده است و در دسترس عموم قرار دارد که نقش مهمی در ثبت، تجمیع و اعلام به موقع آمار وقایع حیاتی استان ایفا می‌کند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا