خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای مجری تلویزیون، دیشب در نقش خانم‌ها به انتخابات شوک داد

اقدام جدید و عجیب سعید جلیلی در صداوسیما خبرساز شد.

برترین‌ها: شب گذشته، سعید جلیلی دست به اقدامی غیرمنتظره و عجیب زد. در برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا خانواده نامزدهای ریاست جمهوری در آن شرکت می‌کنند، سعید جلیلی، امیرحسین ثابتی را به این برنامه فرستاد!

اما خب ماجرا به اینجا ختم نشد، کاربران پس از مواجهه با چهره ثابتی به جای همسر سعید جلیلی، به انتقاد از او پرداختند. خب مساله زنان همواره یکی از موضوعات مهم در کمپین انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوی‌ست اما خب سعید جلیلی همیشه سعی کرده در جبهه خود هم مخالف جریان آب حرکت کند. 

او که این روزها با عبارت «عمق راهبردی» نقل محافل شده، حالا با این حرکت نوین، خود را مجددا به تیتر یک اخبار برده. در این میان برخی کاربران هم به کنایه گفته‌اند که این تصمیم ناشی از اعتقاد راسخ آقا سعید به جامعه زنان است. در ادامه برخی واکنش‌های پربازدید نسبت به اتفاق دیشب را می‌خوانید. با ما همراه باشید.

آقای مجری تلویزیون، دیشب در نقش خانم‌ها به انتخابات شوک داد

کامران نوشت: دیگر با چه زبانی بگویند جای زن در منزل و مطبخ است!؟جلیلی به نشست زن وخانواده، که کاندیداها، خانم‌ گسیل کردند، ثابتی رو فرستاده!

امین: سعید جلیلی انقدر عجیبه که در برنامه مرتبط با بانوان در صداوسیما امیرحسین ثابتی را به جای دختر یا همسرش فرستاده تا از طرف آنها به عنوان «زنان خانواده جلیلی» حرف بزند. چه چیزهایی می‌بینیم اسماعیل!

مهسا هم به طنز نوشت: می‌گن جلیلی قول معاونت زنان رو از الان به ثابتی داده. :)))

آقای مجری تلویزیون، دیشب در نقش خانم‌ها به انتخابات شوک داد

صادق هم مثل مهسا نوشته: جلیلی بشم، ثابتی می‌شی؟

و هادی شریف‌زاده، خبرنگار: تو برنامه انتخاباتی گفتگوی صمیمی که کاندیداها دختر یا همسرشون رو می‌فرستن آقای جلیلی لطف کردن امیرحسین ثابتی نماینده تندرو مجلس رو فرستادن. یعنی ایشون حتی حضور زن با پوشش مورد تایید خودشون رو هم بر نمی‌تابند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا