خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حذف قند کار دست دکتر اورژانس داد!

مد جدید این روزها برای کم‌کردن وزن و تناسب اندام، «حذف قند» است. اگر اهل گشتن در فضای مجازی باشید، حتما دیده‌اید که بلاگرها، اینفلوئنسرها و آدم‌های عادی همه قند را از رژیم غذایی خود حذف کرده و بقیه را هم به این کار تشویق می‌کنند.

همشهری آنلاین: مد جدید این روزها برای کم‌کردن وزن و تناسب اندام، «حذف قند» است. اگر اهل گشتن در فضای مجازی باشید، حتما دیده‌اید که بلاگرها، اینفلوئنسرها و آدم‌های عادی همه قند را از رژیم غذایی خود حذف کرده و بقیه را هم به این کار تشویق می‌کنند.

درست است که قند یا همان سم سفید مضرات زیادی برای بدن دارد و کم‌کردن یا حذف آن می‌تواند به سلامتی کمک کند، اما به شرطی که در این کار افراط نکنید و دچار افت قند نشوید.

یکی از کاربران توییتر یا همان شبکه ایکس روایت جالبی از این ماجرا نقل کرده که باعث تعجب دیگر کاربران شده است. او نوشته: «تو مراسم بر اثر گرما و افت قند حال یک خانوم بد میشه، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته میشه و تصمیم‌ می‌گیرن اعزام بشه بیمارستان ما. بعد از اینکه سرم‌تراپی شد و خانم سر حال اومد و متوجه سیر درمان شد، کلی داد و بیداد که من قند رو از زندگی‌م‌ حذف کردم. چرا سرم قندی به من تزریق کردین!!»

به هر حال باید توجه داشت حذف کلی قند از رژیم غذایی بسیار سخت است، زیرا تمام غذاهای حاوی کربوهیدرات در نهایت توسط بدن به قند تجزیه می‌شوند تا به‌عنوان انرژی از آن استفاده شود؛ به همین دلیل تمرکز بر کاهش مصرف قندهای مصنوعی اقدامی هوشمندانه‌تر است و لازم نیست قند را به‌طور کلی از رژیم غذایی‌تان حذف کنید؛ فقط قندهای مصنوعی نخورید تا سالم‌تر بمانید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا