خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار مشارکت در اردبیل

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: امروز در یک انتخابات سالم و اخلاق‌مند، مردم اردبیل بالاتر از میانگین کشوری حاضر شدند.

رضا قاسمیان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما (اردبیل)، «با بیان اینکه انتخابات در اردبیل سالم و اخلاقمند برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار امروز مردم اردبیل بالاتر از میانگین کشوری پای صندوق رأی حاضر شدند.

او با تأکید بر سلامت و امنیت انتخابات در استان اردبیل، بیان داشت: تا این لحظه همه صندوق‌ها همه فعال هستند سلامت و امنیت انتخابات برقرار است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: مهلت شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۲۴ امروز است و بعد از آن امکان تمدید نیست.

او اضافه کرد: پس از اتمام زمان قانونی، اخذ رأی تنها برای مراجعان داخل شعبه امکان‌پذیر است و مراجعانی که بعد از ساعت 24 به شعبه رأی مراجعه کنند، امکان رأی‌دادن نخواهند داشت.

قاسمیان به طرف‌داران کاندیداها و مردم عادی توصیه کرد از منابع رسمی خبرها و آخرین آمار انتخابات را دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

او گفت: اعلام نتایج از مجرایی غیر از منابع رسمی جرم محسوب می‌شود و به مردم توصیه می‌شود حتماً آمار رسمی را از منابع رسمی پیگیر باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات، همه باید به نتیجه آرا تمکین کنیم و رئیس‌جمهور منتخب با پشتوانه مردمی کارها را ان‌شاءالله پیش ببرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا