خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جشنواره بلوط در یاسوج را از دست ندهید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش سایت بویرنیوز (کهگیلویه و بویراحمد)، «سیروس باقری گفت: با هدف وحدت و اتحاد اقوام و ایجاد شور و نشاط، مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) از فرداشب ساعت ۲۰ مورخ یکشنبه ۱۰ تیرماه با شرکت استان‌های لرستان، کردستان، چهار محال بختیاری، همدان، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می‌شود.

باقری با اعلام اینکه جشنواره فرهنگ اقوام زاگرس نشین (بلوط) به مدت ۵ روز از ۱۰ الی ۱۴ تیرماه جشنواره و همزمان از ۹ الی ۱۵ تیرماه نمایشگاه سوغات و هدایا فعالیت خواهد داشت. خاطرنشان کرد؛ این جشنواره با مشارکت شواری شهر و شهرداری یاسوج فردا شب یکشنبه ساعت ۲۰ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

باقری در ادامه افزود؛ در این جشنواره سوغات و هدایای استان‌های زاگرس نشین در غرفه‌های پیش بینی شده، به متقاضیان عرضه خواهد شد و در طول برپایی جشنواره موسیقی و آهنگ‌های محلی استان‌های زاگرس نشین بصورت زنده اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند ضمن رعایت پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی از جشنواره دیدن کنند.»

جشنواره بلوط در یاسوج را از دست ندهید
جشنواره بلوط در یاسوج را از دست ندهید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا