خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس ستاد پزشکیان در تبریز: انتظار جدل و پرخاش در مناظرات نداشته باشیم

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان‌شرقی گفت: باید انتظار بحث و جدل و پرخاش از پزشکیان در مناظرات نداشته باشیم.

به گزارش سایت تبریز بیدار، «ابراهیم باقرزاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسعود پزشکیان در دور اول انتخابات از میان چهار کاندیدای ریاست جمهوری با رای بالا به دور دوم انتخابات راه پیدا کرد.

او افزود: معلوم بود در دور اول برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری قصد رئیس جمهوری نداشتند و کمکی بودند.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در آذربایجان‌شرقی گفت: پزشکیان قبل از انقلاب در حوزه بهداشت و درمان استان سیستان و بلوچستان اقدامات قابل توجهی انجام داده و به سبب این موضوع محبوبیت خوبی در این مناطق کشور دارد.

باقرزاده با اشاره به اینکه باید انتظار بحث و جدل و پرخاش از پزشکیان در مناظرات نداشته باشیم؛ گفت: پزشکیان فردی صادق و اخلاق مدار است اما هواداران و حامیان ستاد وی انتظار دارند حداقل در دو مناظره پیش رو حقایق و واقعیت ها مطرح شود.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان آذربایجان‌شرقی گفت: پزشکیان اعتقادی به گشت ارشاد ندارد چراکه بر این باور است اگر واقعیت ها به مردم گفته شود و به شکل خوش رویی رفتار و برخورد صورت بگیرد حتماً مردم همکاری های لازم را انجام می دهند.

او ادامه داد: در کنار این موضوع ناگفته نماند مسعود پزشکیان به جوانان باور و اعتقاد دارد و مطمئناً در صورت موفقیت از ظرفیت نیروهای جوان بهره می برد.

باقرزاده در خصوص ملحق شدن اعضای ستاد محمدباقر قالیباف به ستاد مسعود پزشکیان عنوان کرد: ستاد مرکزی قالیباف در آذربایجان‌شرقی از سعید جلیلی اعلام حمایت کرده اما بعد از اعلام نتایج برخی از اشخاص حقیقی ستاد محمدباقر قالیباف با تصمیم شخصی خود به ستاد مسعود پزشکیان در استان ملحق شدند.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: مدیران و برخی مسئولین دولتی در استان با ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری ارتباط دارند این موضوع از سوی ستاد مرکزی پزشکیان به دادستان استان گزارش شد و دادستان مرکز استان در اسرع وقت قول رسیدگی داد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا