خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت 6 چهره برجسته عدالت اقتصادی و اجتماعی از پزشکیان

سرویس سیاسی، انصاف نیوز: 6 چهره برجسته عدالت اقتصادی و عدالت اجتماعی مشهور به حلقه دین و اقتصاد، با حمایت از مسعود پزشکیان، مردم را دعوت کرده‌اند در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور بیابند و به پزشکیان رای بدهند.

به گزارش انصاف نیوز، در متن این بیانیه آمده است «هم‌وطنان گرامی؛ ایران امروز در یک لحظه تاریخی قرار دارد. تعیین رئیس‌جمهور چهاردهم به مرحله دوم رسیده است. ما، آقای دکتر مسعود پزشکیان را سال‌های متمادی است به صداقت، صراحت، وفای به عهد، ادب، عشق به وطن، مردم‌داری و هم‌دلی با محرومین و دردمندان و تلاش برای تحقق عدالت در جامعه می‌شناسیم. اکنون که ایشان تعهد روشن و صریحی در پای‌بندی به عدالت اجتماعی به صورت فراگیر و با تمرکز بر فرصت‎های برابرساز و فراموش‌شده قانون اساسی، یعنی عدالت آموزشی و عدالت در سلامت برای آحاد جامعه فارغ از زبان، نژاد، قومیت و جنسیت را اعلام کرده‎اند، با تاکید بر این مسأله که راه توسعه عادلانه و عدالت اجتماعی از مسیر اشتغال مولد، تولید فناورانه، بالابردن هزینه‌فرصت مفت‎خوارگی و طراحی برنامه ملی مبارزه پیش‎گیرانه از فساد می‌گذرد و تنها در این شرایط می‌توان از آثار زیان‌بار و پرخسارت رویه‌های مبتنی بر جمود و تعصب، سفله‌پروری و میدان دادن به خشونت‌ورزی سازمان‌یافته مبتنی بر مداخله نظامیان در سیاست و اقتصاد پرهیز نمود، همگان را به اغتنام فرصت و اعمال اراده ملی برای تعیین سرنوشت خود با استعانت از عنایات الهی دعوت می‌نماییم.

اکنون فرصتی فراهم آمده تا اداره قوه اجرائیه کشور را به فردی با ویژگی‌های مورد اشاره، یعنی دکتر مسعود پزشکیان محول کنیم.

به امید آن‌که با همت و غیرت ملی از انسداد سیاسی کشور کاسته شود و افق‌های جدیدی از امید در زندگی مردم و به خصوص محرومان کشور اعم از مردان، زنان و جوانان گشوده شود.»

این بیانیه به امضای حسین راغفر، علی عرب‌مازار یزدی، سیدغلامحسین حسنتاش، سیدمحمد بحرینیان، محمدرضا واعظ‌مهدوی و فرشاد مومنی رسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جای تعجب است!! معلوم شد جناب پزشکیان در اقتصاد پیرو نظریه اقتصاد آزاد و عدم دخالت دولت است و اینکه بازار خود بخود تنظیم میشود…این نظریه چگونه با مواضع این آقایان سازگار می افتد؟

  2. من افسار خر خودم را هم دست مثل پزشکیان نمی‌دهم چه رسد زمام امور ملت مملکت را . چون توانایی و ظرفیت اجرای مسئولیتها و وظایف این مدیریت اجرایی را ندارد.برای بازار گرمی و مشارکت بالای مردم این را مثل توپ فوتبال وسط میدان رقابت انتخابات انداخته اند برای تجمع تماشاچیان(رای دهندگان)

  3. آقای پزشکیان نقش اساسی را اجرای دستورات بیگانگان برای کنترل جمعیت را داشته است
    و ساختن خانه های بهداشت روستایی در همان راستا بود. نه برای کمک به محرومان.
    ایشان برای دریافت وام از سازمان بهداشت جهانی دست به چنین کار نا بخردانه زد و کشور را بسمت پیری سقوط داد. والان از این کار برای خودش رزومه درست کرده.
    اگر ایشان واقعاً کارا بود. چرا استیضاح شد
    راستی دخترش با کدام مدرک در پتروشیمی جم استخدام شد
    و دامادش با کدام سابقه و مدرک قائم مقام صندوق بازنشستگی شد.

  4. اگر اقتصاددان های که پشت روحانی بودن از پزشکیان حمایت نکنند که برگه باروری به هم می خورد یک تاجر موفق کسی که بدونه کجا به نفعش واین آقایان تجار با شرافتی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا