خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنان رهبری خطاب به مردم: کار را تمام کنید [+صدا]

رهبری انقلاب پس از شرکت در مرحله‌ی دوم چهاردهم دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی خطاب به مردم گفتند: در این مرحله قاعدتاً باید همّت مردم بیشتر باشد، برای اینکه کار را تمام می‌کنند تا فردا ما ان‌شاءالله رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

خبرنگار: بسم الله الرّحمن الرّحیم. به محضر شریف و مبارک رهبر معظّم، معزّز و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی عرض سلام و ادب و احترام دارم. صبح حضرت مستطاب عالی به خیر و نیکی ان‌شاءالله و قرین به صحّت و سلامت و عافیت. با توجّه به اینکه در دقایق ابتدائی آغاز فرایند رأی‌گیری در مرحله‌ی دوّم انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری قرار داریم، برای ملّت شریف ایران چه توصیه‌ای دارید؟

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بحمدالله روز خوبی است؛ روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعّال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهمّ سیاسی کشور است، یعنی انتخابات. شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است؛ خدا کند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد، خرسند‌کننده است.

و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفّق بشوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند. در این مرحله قاعدتاً باید همّت مردم بیشتر باشد، برای اینکه کار را تمام میکنند تا فردا ما ان‌شاءالله رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.

خداوند ان‌شاءالله ملّت را موفّق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی را که در این راه زحمت میکشند، مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.

والسّلام علیکم و رحمة‌الله و‌ برکاته

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا