خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید شورای نگهبان بر صیانت از آرا

سخنگوی شورای نگهبان گفت: به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که از آرای آنها صیانت و پاسداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری ۱۴ صدا و سیما اظهار داشت: از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرآیند اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد. این انتخابات در بیش از ۹۵ کشور نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: همکاران بنده در کارگروه‌های شش‌گانه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات هر گونه گزارشی را که از سوی مردم و ناظران انتخاباتی از طریق سامانه «مردم ناظر» دریافت شود، مورد پیگیری و بررسی قرار می‌دهند؛ تک‌تک این گزارش‌ها تا به دست آمدن نتیجه پیگیری می‌شود.

طحان‌نظیف تاکید کرد: درخواست می‌شود گزارش‌هایی که مردم و نمایندگان نامزد‌ها ارسال می‌کنند، مستند باشد تا قابلیت پیگیری داشته باشد.

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: از صبح تاکنون موارد جزئی برای ما ارسال شده است. همکاران ما در کارگروه‌های شش‌گانه این موارد را پیگیری کردند و اقدامات لازم را انجام دادند؛ با مورد خاصی در این گزارش‌ها مواجه نبودیم.

وی به مردم اطمینان خاطر داد که از آرای آنها صیانت و پاسداری خواهد شد و از آنها خواست که رای دادن خود را نیز به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعت‌های پیش‌رو که شعب اخذ رای تراکم کمتری دارند، در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا