خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلمپ ۶ مرکز مطب غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمپ ۶ مطب غیرمجاز، دندانپزشکی، مرکز زیبایی و کاشت مو و واحد تزریقات و پانسمان که در آذربایجان شرقی فعالیت می کردند خبر داد.

به گزارش سایت تبریز بیدار، «اصغر جعفری گفت: طی یک ماه گذشته در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برخورد با مراکز غیر مجاز و مداخله در امور درمان شش مرکز غیرمجاز در سطح استان پلمب شد.

او ادامه داد: در طی تیر ماه سال جاری با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بردرمان دانشگاه، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم، فاقد مجوز بودن و محرز شدن غیر قانونی و غیر مجاز بودن، فعالیت ۲ مطب دندانپزشکی غیرمجاز، یک واحد غیر مجاز تزریقات و پانسمان و ۳ واحد مرکزغیر مجاز زیبایی و کاشت مو بدلیل دخالت در امر دندانپزشکی، درمانی و پزشکی در سطح شهر تبریز، پس از طی مراحل قانونی پملب شدند و پس از پلمب فعالیت غیرمجاز این مراکز، مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

جعفری با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود:‌ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

او از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا