خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کودتاهای نرم، کودتاهای نرم‌تر | نامه یک ایثارگر جانباز به رئیس جمهور منتخبش

سردار سیدمحمد ابوترابی از فرماندهان و جانبازان جنگ تحمیلی و نویسنده کتاب «مردان رستگار»، در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام و ارادت و دعا برای سلامت و صبر و توفیق روز افزونتان

همانطور که مستحضرید شما به عنوان منتخب و عزیز ملت ایران با تسلط بر انواع کودتاها و براندازی‌ها برعلیه سلامت و کارایی که آنرا می‌شناسید، حالا که با لطف الهی و عنایت ملت شریف‌مان مسئولیت ساختار و بدنه تمام و کمال دولت جمهوری اسلامی ایران را به عهده گرفته‌اید، بایسته است با حفاظت و پاکسازی این بدنه حیاتی، با خدمت و پشتیبانی از بقای یک ملت بزرگ پاسداری کنید.

در این راه فرصتی فراهم کنید و وقت بگذارید و با شناخت کودتاها، کوران‌های بنیان‌کن یا ممانعت کنندگان از پیمودن این مسیر قانون‌مداری و با کمک دلسوزان مجرب، موثرین عناصر درون و بیرون سیستم‌ها که می‌توانند برعلیه سلامت و کارآمدی بدنه دولت اقدام کنند را بشناسید و با خطرات بی‌تفاوتی، همراهی یا مقابله با این عناصر متحد شده برای حفظ وضع موجود، یعنی ارتزاق غیرقانونی از کشور و بیت‌المال، در داخل و بیرون از سیستم آشنا شوید و جایگاه لطف الهی و همراهی ملت را در مقابله با این کودتاهای نرم و نرم‌تر قدر بدانید و از تجربه پرهزینه شکست‌های اسلاف خود درس بگیرید تا موفقیت بیشتر را تضمین کنید ان‌شاءالله.

کودتاها، تغییر دهنده‌ها و ممانعت کننده‌های شناخته شده در مقابل یک نامزد و رئیس جمهور :

۱. نزدیکان نامزد در مخالفت با حضور او در این میدان خطیر.

۲. تفکراتی در وزارت کشور، در عدم تشخیص حائز شرایط نامزد بودن او برای این جایگاه.

۳. تفکراتی در شورای نگهبان در عدم تشخیص حائز صلاحیت بودن او برای این پست.

۴. تفکراتی در صداوسیما و دستگاه‌های رسانه‌ای در ایجاد تنفر و ترس و ناامیدی از مشارکت و تلاش برای تاثیر منفی بر مردم رای دهنده به او.

۵. تفکراتی در مجموعه اطلاعاتی امنیتی با تولید وحشت در متولیان و مسئولین و مراجع از موفقیت او در گرفتن رای مردم.

۶. تفکراتی در وزارت کشور و مراکز مرتبط با سیستم مکانیزه رای گیری با تلاش برای دست بردن فیزیکی یا نرم افزاری در رای ملت و هدایت آراء به سمت دلخواه خود و نامزد حافظ وضع موجود.

۷. درصورت پیروزی و گذر از خان‌های اشاره شده، دوره شدن توسط مجاهدین شنبه‌ی خودخواسته یا ارسالی و سهم‌خواهان و نفوذی‌ها برای حضور در کابینه و پست‌ها و برنامه‌ریزی هدایت شده برای بی‌تاثیر کردن موفقیت مردم در اصلاح وضع موجود.

۸. هدایت و ساماندهی اطرافیان توسط تفکراتی در سیستم اطلاعاتی امنیتی با ردصلاحیت امنیتی رسمی و غیررسمی و مسئله‌دار کردن و پرهیز دادن رئیس جمهور منتخب از بهره‌مندی از شایستگان مورد نظر و همراه در هر حوزه.

۹. تلاش‌هایی توسط عناصر و تفکراتی با بهره‌برداری از عنوان دفتر بزرگان نظام ‌با بهانه‌های سهم‌خواهی، مصلحت‌خواهی، امنیت‌خواهی یا ارادت‌خواهی، برای همراه کردن او و کنترل رفتارها بر علیه وضع موجود.

۱۰. تفکراتی در مجلس و پایداری در حفظ وضع موجود و رفع هرگونه تهدید برعلیه فرایندها، پست‌ها و منافع تثبیت شده در سنوات گذشته.

۱۱. عناصر و رسوبات جاسازی شده در بدنه دولت در همه ابعاد (سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اطلاعاتی و اداری مالی) که موظف به ممانعت از هرگونه تفکر و تغییرند که حفظ وضع موجود و حاکمیتِ باند، جناح و جریان آنان یا هم‌منفعتان در ارتزاق از بیت المال و بهره‌وران از اختیارات نظام را به خطر می‌اندازد.

۱۲. عناصر نفوذی ضدانقلاب و معارضین ضدقانون اساسی که هرگونه موفقیت منتخب ملت در انجام اصلاحاتی که پشتیبانی مردم را از حکومت و امنیت ملی بیشتر می‌کند و تفکر ضدقانون اساسی و قانون‌گریزان را منزوی و مهجور خواهد کرد و ماندگاری نظام را بیشتر می‌نماید.

۱۳. دشمنان و کشورهای خارجی و مزدوران‌شان که موفقیت‌های این ملت در تغییر وضع موجود و رسیدن به اهداف ملی، شکست و قطع کردن دست آنان از تعدی بر منافع کشورمان می‌دانند.

حال دکتر عزیز و منتخب ملت شریف ایران! شما خوب می‌دانید آنهایی که سر نخواستن شما دعوا داشتند و همچون‌‌ کودتاگران، سخت برای حفظ وضع موجود و‌ منافع نامشروعشان در طراحی و بازی‌گردانی بودند و هستند و اکنون نیز سخت تلاش می‌کنند این تهدید شکل گرفته توسط مشارکت ملت برعلیه منافع و امیالشان را خنثی کرده به همراهی و هماهنگی وادارند.

لذا هم حضرتعالی و هم ملت نباید تصور کنند با یک موفقیت در انتخابات توانسته‌اند تغییر را شکل دهند، بلکه همه باید بدانیم تازه رمز عملیات گفته شده و روزها پاسداری، مبارزه و سختی در پیش است تا شاید این تهاجم بر علیه سارقان و غارتگران کشور، برای عقب راندن نابودگران امید و آینده ملت، با موفقیت قرین گردد و ما دوستداران موفقیت شما در پیمودن راه شهیدان و امام شهدا، یعنی اجرای قانون اساسی، جشن پیروزی‌تان را در پایان چهار سال اول خواهیم گرفت؛ چهار سال موفقیتی که با لطف الهی و پشتیبانی ملت بزرگمان ارزش تداوم خواهد داشت ان شاءالله.

و من الله التوفیق و هوالمستعان

برادر کوچک شما
سید محمد ابوترابی
۲۰ مرداد۱۴۰۳

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا